Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

181: pengantin baru...
  Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks yang terlalu kerap. "Untuk sementara waktu i

182: APe tu SEX?
Important test...!!!!! Are you male or female? To know the answer look down NOT HERE..

183: blue gilerr (original)
ala la lalala lal ala al aola lal a ala alala aklal al a lak

184: 1st time menulis article@lawak jenaka
Jalani & Suraya adalah pengantin baru.Pada malam ke7 mereka berkahwin,terjadi dial0g dibawah~ Jalani : Ayang j0m main,sambil tangannya menarik tangan Suraya. Suraya : Iskh cUk ni,ayang penat

185: eiii.... kotornya...
satu  hari seorang lelaki yang gian seks bernama Ah Meng telah pergi ke rumah pelacuran untuk memuaskan nafsunya yang dah tak dapat ditahan setelah sekian lama... ah meng : Tokey... lu

186: salah paham...
Ada dua org anak kembar. namanya tam dan toni.mereka sudah dewasa dan telah beristeri. Tam mempunyai sebuah perahu yg sangat usang.Kebetulan suatu hari isteri Toni meninggal ketika menaiki perahu Tam.

187: Wayang
Ada sorang budak pompuan nak gi tgk wayang. Dia pun tanya bapak dia. "Ayah,ada citer baru kat wayang tu,nak tgk boleh tak? Pliiiis". Ayah dia jawab. "Hisap kote ayah dulu". Pompuan tu tros blah. Esok

188: Magik
Ada sorang budak pompuan pergi kat nenek dia dan bertanya "Nenek,nenek boleh buat magik tak?" Neneknya balas "Taktau la. Atok kamu tau kot". Dia pun pergi kat atok dia dan bertanya "Atok,nenek kata at

189: Pengembara, Unta, Wanita
Suatu hari di gurun sahara, seorang pengembara bersama untanya menyusuri gurun sahara yang amatlah luas. kerana jenuhnya berhari-hari di gurun, tiba2 sang pengembara merasa kesepian dan ingin sekali m

190: gg biru otak blue
pda suatu hari gg putih berjalan di taman tiba tiba nampak orang romen dia pon p dekat tengok dengan kote dia stim dia pon romen skali tamat!


Page 19 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]