Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

191: perut lagi
setelah dua minggu dari date hari tue... couple tak senonoh nie buat date lagi... lina : abg... dua minggu tak nampak abg... perut abg makin bucit laaa... ali : hehe... alaaa... jangan takut laaa.....

192: perut....
satu hari yang nyaman....satu pasangan yang tak senonoh sedang bergurau senda.....   lina : waaaa... abg.. perut abg sekarang dah makin besar laaaa.... kalah orang ngandung... ali : alaaa... tak

193: Seluar Dalam Punyer Hal..
Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah bergaduh besar dengan maid indonesianya... maka si suami dengan hati yg suci ingin lah jadi org PBB jap, nak tolong damaikan su

194: Tetek Beyonce
Beyonce Telah Membuat Konsert Di Amarika.Semasa Konsert Bermula Beyonce Telah Menyayikan Lagu Sweet Dream. Tiba-Tiba Seorang Yang Sewel Datang Kat Beyonce.Dia Menari Macam Orang Makan Botol Arak.Beyon

195: CIKGU.........
         Pada satu hari, cikgu kelas 5 tutoh pun masuk. MURID2:Selamat pagi cikgu. cikgu:Eh!Selamat pagi je.Petang,malam? MURID2:Selamat pagi,petang dan malam cikgu.

196: salah faham
Ada dua org anak kembar. namanya tam dan toni.mereka sudah dewasa dan telah beristeri. Tam mempunyai sebuah perahu yg sangat usang.Kebetulan suatu hari isteri Toni meninggal ketika menaiki perahu Tam.

197: pakcik sapo la nie??
seorang pakcik tersilap masuk toilet..termasuk kt dlm toilet wanita..wanita2 yg ada kt dalam tandas semuanya menjerit 'NI UNTUK PEREMPUAN JE PAKCIK'..Pakcik tu selamba je turunkan seluarnya sambil ber

198: 2 gadis dikejar lelaki berpistol air
KUANTAN: Dua wanita yang bersiar-siar di pusat rekreasi Taman Gelora di sini, bertempiaran lari selepas disergah seorang lelaki misteri dipercayai gila seks selepas lelaki itu menunjukkan kemaluannya,

199: 18++
Kuntum dan Mawar adalah adik beradik kembar. Disebabkan Kuntum lebih comel,Ibu Bapanya memberi lebih perhatian padanya. Ini menyebabkan Mawar rasa cemburu. 1 malam,waktu semua orang tgh tido,Mawar mem

200: beza burung dengan kapal terbang
Pada suatu petang sepasang teruna dan dara duduk di bawah sepohon pokok sambil menikmati suasana indah di tepi pantai port dickson. Dara : Abang sayang tak kek den..?? Teruna : Dah tontulah sayang..


Page 20 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]