Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

201: takder kaki
Di malam pertama lampu pun awai-awai lagi dah ditutup. Bilik pengantin kini gelap gulita. Silaki berada di kiri katil, manakala bini di kanan. Silaki mengereng ke sebelah kanan ke arah bininya. Tanga

202: Picha
Pemandangan indahikan memancing?HohadminLORD dan bel0nnya

203: J0hari da maknya
Johari adalah se0rang anak yang tidak s0pan dan suka marah-marah.Pada suatu hari,Ayah kepada Johari pergi outstati0n.Jd tinggallah Johari dengan emaknya,Puan R0gayah.Johari sudah lama mengidamkan untU

204: Ganggu anak kecil
Ganggu anak kecilanak se0rang per0k0k tegar dimana die pergi pasti ada r0k0k.Pada suatu hari die mer0k0k dihadapan wanita memakaki skirt yg hamil.Wanita:pakcik!Ni tempat awam matikanlah api r0k0k tU.M

205: Lumbe tetek besar
Hendry : "Kamu sudah tahu belum pemenang contest payudara terbesar yang diadakan di Pantai kemarin?"Ronny: "Belum tuh, bagaimana hasilnya?"Hendry : "Pemenang ke tiga ternyata seorang wanita yang mempu

206: Lawak bluE(real punya)
Kitty dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering...ring ..ring..ring....Makasi Kitty terus membungkus tubuhnya dengan tuala d

207: Lawak blue
aku ada nak cite satu citer lawak ni.tp lucah sket.Ak p0n x tau la lawak ni da ada kat sini s0ry r babe lau lawak ni da basi.Ak x tau.Huhuhu so k0ang bape la dari a-z bce t0l2 au c0z die susah sket na

208: mesin basuh
ada la sorang mamat ni,bukan mamat gila tau..dia ni bru lek merantau.maklumla NAVVY,bukan myvi or savvy tau. dia sebulan skali bru leh umah dia.dia dh ade isteri n sorang anak dh.. pada 1 malam 2,dia

209: Gajah oh Gajah
Cerita ni bermula semasa aku bawak anak sedara aku pergi ke kuala gandah dekat pahang.Kat situ tempat pemulihan gajah liar.so banyak laa gajah kat sana.Aku pn masuk la ke dalam tu dengan anak2 sedara

210: kisah bapak n ank pompuan
> Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia lebih > kurang macam ni la... > Bapak : Siti, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni. > Siti : Ya bapak, ada apa?


Page 21 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]