Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

211: baju cinta..
Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin pada petang jumaat. Setelah membunyikan loceng, si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu tanp

212: Tips : Goda - Goda Pasangan Suami / Isteri (untuk bacaan yang dah berkahwin saje)
  Bila kita sudah lama berkahwin susah untuk memulakan sesuatu yang dulunya lazim kita lakukan semasa baru kahwin. Kadangkala akibat dari perpisahan yang lama atau sesuatu pertengkaran masing-mas

213: hahaha
   tersebutlah kisah seorang janda yang sangat kaya. setelah kematian arwah suaminya 3 tahun lamanya, si janda ni tersangatlah berahinya untuk berkahwin lagi. timbullah satu idea untuknya me

214: angkat......
Ini ada 1 cerita pasal seorang penganggur pergi ke kedai elektronik untuk beli setrika sampai kat kedai tu dia pun carila setrika jenama panasonic tapi die tengok harga setrika RM 35 padahal dia

215: ramai
ade la sorang laki ni anak 19.5(hok ke 20 baru 5 bulan)bini 1 je.ye ni tension giler.keje hari2.bak kata hari wak mende tule je.satu malam... bini:mari la abg kite ber&*%@#&(pujuk dgn body bo*

216: ternyata rokok tidak bahaya
          Banyak orang khuatir bahaya rokok dan menakutinya, tapi setelah diselidiki oleh beberapa pakar dalambidangnya ternyata rokok itu sama sekali tidak berbahaya.

217: BAJU CINTA
  Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin pada petang jumaat. Setelah membunyikan loceng, si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka p

218: Kondom Untuk Semua Lelaki.
  Kondom Untuk Semua Lelaki. Seorang lelaki telah pergi ke kedai ubat dengan anak lelakinya yang berumur 8 tahun. Semasa didalam kedai tersebut, mereka telah melalui seksyen yang mempa

219: nenek gigi_biru
pada suatu ari....ade la sorg atok tua nih....(kemungkinan atok kepada gigi_biru) telah berjumpa dgn doktor utk membuat analisis kesuburan dan jumlah sperma kandungan sperma didalam air maninya ....ke

220: cuba baca betul2
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19   ERMMM   MN LG SATU.....   WOI!!!!!!   BACA JA KEJA KO YEH!!!!...   PI MASUK KANDANG   MCM2 LA BIAWAK ZAMAN SKRG NI  


Page 22 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]