Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

281: itulah lelaki....
satu hari di sebuah taman yang sunyi... tempat la tersorok.... perempuan : abg... ayang nak tanya sikit... abg sayang kat ayang tak lelaki : ehh... tentulah abg sayang... perempuan : abis kalau s

282: ermmm ntah apa2...
satu hari.... man : din ... hang rasa boring tak.... din : boring gak laaa.... tak tau nak buat apa.. man : aku ada satu teka- teki... hang nak dengar tak... din : leh gak ... apa dia. man : okok... k

283: straw lagi
satu hari di tepi kebun bunga..... perempuan : abg... rasanya dah lama la kita lepak kat sini ... ayang haus laaa... abg pegi beli air laaa.. lelaki : yer laa... abg pun haus .... ayang nak suruh abg

284: straw...
satu hari di rumah atan....

285: pelacur..
satu pagi di kedai kopi....

286: nelayan terlampau@ular...
nelayan 1: esk sblm subuh kite kuar.... nelayan 2: ok...aku g rmh ko.... nelayan 1:ok...aku tggu kat rmh aku... nelayan 2: ok...aku blah dlu... nelayan 1: ok...ko bleh blah... (ape aku merepek nie...)

287: NANGKA...
citer nie bukan ade kena mgena dgn sapa2..... sorang pakcik nie tgh potong kayu kat rumah dier..tetiba dtg plak sorang laki nih...pakcik nie tnya la name dier nape bleh sampai cni...laki tu ckp name d

288: best punyerrrr.......
aku ade 1 cte nak dkongsi dngan korng smua.....ade 1 kampongni kgiatn eknomiye mcam biasela klu tak menoreh ade yang mengait kadang2 je menternak nak dijadikan cte ade seorng lakini bname syawal dia m

289: boleh tahan....
satu hari di sebuah pasaraya (tak leh bagitau nanti kena saman)....

290: kerja...
satu hari yang agak mendung....


Page 29 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]