Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

301: lucah punya lawak
UBAT SAKIT KEPALASeorang bos masuk ke pejabat dalam keadaan sakit kepala Seorang pekerja memerhati keadaannya, lalu bertanyaKenapa bos? Nampak macam sakit sahajaYalah Mat, kepala aku ni sakit sangat,

302: Blue!!!!!
one upon a time..... there live an old framer and his wife...... the farmer is very old...... one day...he wearing his wife bra... ooo WHAT A FOOL!!!!  the farmer mati t

303: Malam per-1....
ade seorg wanita ni...umo dia 25 thn..... dye kapel ngan sorg mamat nih....nmenye pillah.....pastu malm prtama dye tido.....

304: try la tngok
kmi pg ke tasik,pastukan kmi nampak sorang mamt ni tengah cri barg.......kmi tanye ar"bang cri ape bang??" abng tu jawb smbil tesnyum"abg tgh cri buah".kmi pn blur arrrrrrr.....

305: GUARD DAN SEX
Hari pertama mahmood kerja jadi Pak Guard, dia dapat tangkap 2 org staf sebab melakukan sex di dalam pejabat dalam keadaan kedua-duanya telanjang bulat.mahmood: Aha! Ini dah menyalahi undang

306: Jom bunuh setan
how to delete? da letak baru abes khatam..lawak neh da ader..sori babe..tp xtau nak delete camner..tulun pls..

307: lawak dr ustaz
ha lawak nie dicerita kn oleh ustad dlm kelas....kalu xlawak sory ek.... ader dlm perkampungan ni seorang janda yang ada anak laki sorg jer anak dia nie..nama anak dia bob..yg janda nie nama dia tima

308: Kisah Ali dan Jenab
Pada suatu hari Ali ternampak Jenab di pekan selayang, Ali pun menegur jenab. "Hai, sorang je?" Jenab pun menjawab,"Aah, sorang je.. nak temankan ke? "Gatal jugak dia ni&qu

309: Tea or Coffe? Milk!?
Biasanya kalau anda naik kapal terbang bila dah lama sedikit nanti datang lah pramugari membawa makanan dan minuman untuk di berikan kepada penumpang. Nak di jadikan cerita bacalah dialog di antara S

310: berubah...
satu hari.... hari ahad rasanya (lupa dah)..... dua orang nyah sedang berbincang di hadapan serambi umah sewa..... ntah satu nie nama sally dan sorang lagi nama abby...... tetiba.. sally: abby...


Page 31 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]