Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

311: penat...
satu malam yang dingin ada sepasang suami isteri sedang bergurau senda.....sambil tangan dah ringan2... suami: yang... malam nie kita main nak tak.... abg stim laaaa... tak tahan nie.. isteri:

312: lancap..
tiga orang sahabat yang tak senonoh sedang berbincang perkara tak senonoh gak... atan: oii lim, raju... hangpa dua pernah melancap tak.?.. lim & raju: pernah la... takkan hang tak pernah ko

313: lubang...
abu dan minah telah berkahwin selama setahun dan masih tidak lagi mempunyai tanda2 akan mendapat anak... satu hari... minah: abg... mari kita jumpa pakar.... kita tanya tengok.. apa masalah kita

314: separuh masak...
satu petang ketika angin sepoi2... syam: woi mat... malam nie ada apa2 plan tak?... boring la cuti tak pegi jalan2.. mat: mana aku tau nak pi mana.... hang ada plan ker din?.. din: aku ada ga

315: satu apa ntah...
atan dan abu sedang sedang bersembang..... atan: ko tahu tak abu..... kalau semua kaum kat malaysia nie bersatu... kita akan duduk dalam 1 malaysia abu: aku pun tau.... bodo.. atan: ada lagi.

316: sapa lagi terer...
leha (sombong skit) ngan ali merupakan dua orang sahabat baik tapi sering bertekak dalam sesuatu perkara... satu hari diorang bertekak pasal apa ntah.... leha: li hang tau tak... sekarang orang p

317: berat tol
satu hari ketika cuaca cold2...... ahmad : din.. ko nak rasa sejuk tak?. din: sejuk gak... naper?. ahmad: nak ikut aku tak?. din: pi.. mana? ahmad: toilet ...hahaha.. din: hotak hang...

318: kopekk besooorrr
pd satu hari...jeng3x... tamat...

319: besarnya batang...ahh..ahh...
pada satu malam....ad seorang prmpuan ni kn... nama dye saupillah bt ainun...dye ni ad tetek besar...mlm td dye kna rogol jawa..bunyi..ahh...ahh...ahhh..lalu...dye kna sumpit..

320: Ahhh....
ada seorg jawa.... Nme nye Pillah.... die suke sumpit org...dk kelas 3a7.....


Page 32 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]