Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

361: Panjangnyeeee
Disebuah kampung ada sepasang kekasih. Si gadis sedih kerana setiap kali kekasihnya datang ke rumahnya, kekasihnya itu selalu hanya memakai kain, maklumlah kehidupan di kampung. Akhirnya gad

362: Dara pingitan
Sekarang ni susah nak dapat perempuan yang ada dara lagi. Tapi aku ada tips mudah untuk tau pompuan tu ada dara ke tak. Pastikan semua 10 syarat di bawah dipatuhi. 1) Jalan tak mengengkang

363: ubat sakit kepala
Seorang bos masuk ke pejabat dalam keadaan sakit kepala. Seorang pekerja memerhati keadaannya, lalu bertanya, "Kenapa bos? Nampak macam sakit sahaja?" "Yalah Semaun, kepala aku ni sakit

364: syurga bapak ko
seorang budak lelaki yg bernama ali.cikgu dietgh mengajar mengenai syurga di bawah telapak kaki ibu.pada suatu hari emak die tgh tido die pon cari la syurga kat tapak kaki ibu die sampai masuk bawah

365: isteriku
Ni Kisah malam pertama pengantin baru, ye lah korang paham sendiri lah apa orang buat malam pertama ni, ehem ehem ehem la,, mereka berdua menikmati nikmat yang belom pernah di rasai sepanjang hidup me

366: malam purnama(tekateki)
pabila malam menjelma,bulu bertemu bulu,nikmat terasa,apakah ia?hehe

367: inilah lumrah
Seorang gadis berusia 20-an berjumpa Dr. FAIZUL, seorang doktor pakar jiwa.......Gadis : "Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehinggasayamemanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya say

368: PAK LEMAN
sepasang suami isteri ni boleh lah di katakn selalu buat la !!!.pada suatu hari si suami bernama leman berkataleman;yang'panggilan untk si isteri'kalau sye da mati yang jgn kahwin laen.sye da jampi da

369: sos cili
era dan mustaffa baru sahaja kahwin.semasa mlm pertama emak mustaffa terdengar sesuatu dlm bilik dorang nie.era;abg susah la kecik sgt ni.susah nk masukkn,era potong je la bagi lubang bagi besar sikit

370: mengapa sye hitam
ada sepasang suami isteri yg tgh honeymoon.isteri die ni org mat salleh lah dikatakan.si suami;u,u nk x wat kat atas katil tu??si isteri:kalau u nk wat u kena beli kondom dulusemasa laki die tgh kuar


Page 37 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]