Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

371: Asal Usul Manusia
Sekumpulan saintis di sebuah planet tidak jauh daripada bumi  sedang membincang tentang asal usul manusia di planet bumi. Prof zagot : Kalian tau tak dari mana asalnya manusia dibumi.

372: Hari yang terukk
Seorang petani sedang duduk di tangga rumah nya sambil menyisap berkotak2 rokok dan merenung jauh....Seorang jiran nya lalu di rumah nya dan menegurnya..."Ai Daud..npe ko ni..muke sedey jer...&q

373: POLIS 2
POLIS MAKAN TAIK NAJIB, POLIS BODOH, POLIS IKUT BN YG BANGANG, DKT PERMATANG PASIR PAS YANG MNG BUKANNYE BN HAMLAU.

374: .::LAWAK JENAKA.COM::.
ADA LAWAK BESH2 TAK?? BUCAN LAH P0SEW2 NI...!! KLU NK ADD CRITE UH..JGN NGAR0T PUNYER!! NAIK BENCI DA..AND KAT LAWAK LUCAH TU..JGN LTK CERITA TERLAMPAU LUCAH..TERBATAL PUASA KU..!! PURATA YG BACA LAW

375: Adil
Azman dan Rani baru mendirikan rumahtangga. Lepas kawen dorang tinggal bersama ayah Azman yg telah tua.Satu hari pulang dari kerja, Rani mengadu kepada Azman yg ayahnya telah menghisap teteknya dgn

376: si lumpuh dan si buta
ada 2 orang lelaki ini, sorang bute, sorang lumpuh. Si lumpuh tak bley jalan jdi si bute gendong si lumpuh di belakangnya sambil si lumpuh memberitahu arah jalan. Tibe-tibe si lumpuh trlihat peremp

377: mesin
Peha bertemu peha, cocoh kuar air????? ANSWERNYE:- MESIN TEBU...hahahahaha.bulan pose jgn otak kuning sgt.....

378: cermin mata
ku kakang kaki ku, ku selit batang ku, ku serasi??? cermin mata

379: OWH MY GOSH!!!!!!!!!!

380: Salah faham adik beradik
Suatu hari,di satu rumah pangsapuri,seorang budak lelaki sedang berada di dalam bilik terdengar suara kakaknya dari dapur yang betul2 berada di sebelah biliknya.Nak tahu apa yg di dengarnya?bacalah


Page 38 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]