Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

431: pak mat dan anaknye bedol lurus bendol
Pak Mat seorang duda kematian isteri, ada anak nama Bedol yg lurus bendul.Tahap maksima kebendulannya. Pak Mat susah hati mengenangkan jika dia mati esok siapa nak tengok-tengokkan si Bedol ni. Kep

432: Kisah Benar 7 : Alahai Atan !!
Di sebuah sekolah rendah Kg Melaka seorg guru sedang mengajar  mata pelajaran matematik. Tiap kali dia mengajar dia tengok salah seorg  anak murid dia asyik meludah kat tapak tangan kemud

433: Kisah Benar 6 : Ceramah Ustaz
Baru-baru ni pergi dengar ceramah agama kat surau  berdekatan rumah aku,waktu malam lepas isyak.Pertengahan ceramah ramai makmum yang dah mula booring dan mengantuk.Tiba-tiba ustaz tu buat kej

434: Kisah Benar 5 : Computer & Manusia
Teringat masa belajar kelas IT kat colleague dulu,.Lecturer tu tanya kami,kalau kami betul-betul terror…APA PERBEZAAN YANG AMAT KETARA ANTARA COMPUTER DAN MANUSIA? Maka,macam-macamlah jawapan h

435: Yang satu ini
Dua orang budak kecil, Rizal dan Jenet bermain di sebuah taman, dan mereka mulai bertanding pendapat tentang mana yang lebih baik, lelaki atau wanita. Setelah lama berlawan pendapat, Rizal berdiri da

436: INDONESIA DIPERKOSA
Suatu malam ada dua orang pencuri mendatangi sebuah rumah pengantin baru.Pencuri masuk melalui atap rumah dan mengendap-endap diatas plafon mencari kamar tidur sang pengantin. Akhi

437: Kisah Benar 4 : Kajian 2
Respondan kajian tentang kelakuan burung ini telah dibuat terhadap kaum ibu, , minah rewang , minah rempit dan tak lupa juga ibu-ibu tunggal.Mak Nyah tidak termasuk dalam survey nih. Kesimpulan k

438: Kisah Benar 2: Cita-cita ku
Dulu cita-citaku memang nak jadi Cikgu,profesion mulia laa katakanc.Dengan kehendak Tuhan,lepas saja SPM permohonan aku telah diterima untuk masuk ke salah sebuah Maktab Guru di Ipoh,Perak. Pad

439: Salah rendam
Seorang pemuda yang akan berkahwin telah berjumpa seorang bomoh yang juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk mendapatkan sedikit petua. Pemuda : Tok, saya akan berkahwin tidak lama la

440: Kisah Benar 1: Alahai Nyah Ku
Dalam satu operasi mencegah maksiat,Penguatkuasa Dewan Bandaraya menyerbu ke satu kawasan pelacuran Mak Nyah.Semasa operasi itu ramailah Nyah yg kena tangkap dan tak kurang juga yg terlepas lari.Ya


Page 44 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]