Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

451: kebun kelapa
pada satu masa dikebun kelapaĆ’ada lah sorang pencurik kelapa namanye bagol. tibe tibe je die terdengar ada orang dtg. terus die naik atas pokok kelapa agar tak diketahui org lah. rupe rupenye..yg d

452: tuduhan
pada satu masa yang lalu, ada seorang tua (warga emas) kena tuduh merogol pompuan pompuan di kampong nya termasuk jua kg sebelahnya. dimahkamah die ditemani seorang lawyer pompuan yang sangat seksi. (

453: ratu tetek
di sebuah pendalaman daerah sulawesi sumatera barat,di adakan satu pertandingan buah dada dengan ganjaran hadiah yang lumayan.jadi ramai jugalah yang mengambil bhgian,para peserta yang montok-2,mampa

454: malam pertama lelouch & sunti
lelouch & sunti baru je kawen. mlm pertama pengatin tiba2 Lelouch tersa plak nak buat anak. maklum ler mlm pertama.. sunti ketika itu berada di dapur nak masak, mencuci sayur. sal die tak dpt tahan

455: kisah betul kaki pancing
  pada hari khamis 2apr-09 tepat jam 11.50pm seorang suami yang baru pulang dari memancing di sungai,setibanya di anjung rumah beliau,si isteri pun menghidangkan kopi panas.      

456: ustaz lucah
pada suatu petang di sebuah kpg,seorang ustaz yang baru pulang dari surau di sapa(tegur)oleh seorang suri rumah.ustaz saya ada kemuskylan nak tanya ustaz ni.            

457: suhaimi /bewak seksi..
ada sorang manusia ni...nama penuh nya suhaimi...soma org pnge dya BIAWAK..pada satu hari bewak ni pi skolah...tetiba ada owang pmpuan menjerit...pastu cikgu yg terdngar jeritan itu pon datang untuk

458: belen
Ada seorang belen lelaki nama dia lat...Satu hari ada costumers nama Nadiah bergigi cabang 9..Dia tempah lat untuk memuaskan nafsunya.Lat ni mempunyai tahi lalat yg comel lote.Time Nadiah nak kulum ko

459: lwak macam barua
satu ari wak jalan2.....    wak nampak pohon dk goyang...     wak ingt bewak wat sarang...     lupa2 owang dk tlanjang..... hahaha  &nb

460: Magic Mushroom
Ali dan Abu gemar mengintai pempuan mandi..Satu ari, mereka mengendap puteri dan dayang2 nyer mandi di tepi sungai.. Ali: Abu, ko tengok puteri and the geng mandi tu, bogel siot..perghhh!! putih mele


Page 46 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]