Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

461: Sex in the city..
A bus stop and two italian men get on.They seat themselves and engage in animated conversation.The lady sitting behind them ignores their conversationat first, but her attentionis galvanized when she

462: Buah Beracun
Ada la satu cerita.. Seorang  ibu ni, Dia baru sahaja melahirkan anaknya yang bongsu sebulan yang lalu.Dia sering menyusukan anaknya tanpa meghiraukan perasaan anak sulungnya yang telah mera

463: Teka-Teki Lucah
1.Kote Apa Yang Terbang? Burung Le 2.Ada 2 Gunung atas dia keluar air warna putih apa tu  Tetek Le

464: Aku cakap dengan ayah nanti
Kisah ini berceritakan tentang seorang jurujual yang bernama Rizal yang tersesat disebuah kampung. Kerana sudah malam maka Rizal mengambil keputusan untuk bermalam dirumah penduduk yang terdekat . Da

465: Tong ajaib
Alkisah ada seorang lelaki pergi ke sebuah bar. Ketika sedang minum, dia melihat ada satu tong di hujung bar tersebut. Kerana merasa hairan, bertanyalah lelaki itu pada bar tender: L : "Eh, tong

466: Mcmana? Mcm ni ke?
Hmmm...1st time submit jokes ni... sori lah kalau korang penah bace ye... actually ni pun aku dah edit2 sket coz tak igt sgt jln cerita.. tp isi cerita igt!pape pun.. ENJOY =D Kisah ini bermula a

467: Seperti kepunyaan kamu
En. Rizal masuk ke bilik kecemasan doktor dengan wajah blur dengan sebuah reket tenis yang tersangkut di lehernya. " Jangan khuatir, saya akan menolong anda dengan segera. Tapi saya ingin tahu t

468: Minta naik gaji
Nama Pekerja: Pen**. Hal: Minta naik gaji. Seperti tajuk diatas dengan ini, saya "Pen**" ingin meminta kenaikan gaji disebabkan alasan-alasan yang berikut: -saya melakukan pekerjaan yang m

469: Bulu penyapu
Jenet ialah seorang gadis lugu yang berusia 14 tahun dan bekerja di sebuah kilang membuat penyapu. Pada suatu hari dia dengan cemas berjumpa dengan pengurusnya dan menyatakan ingin berhenti bekerja. J

470: BARANG YANG TIDAK DIPAKAI
Ida dan Adi telah berkahwin selama 20 tahun. Suatu hari ketika Ida pulang dari menjenguk ibunya dikampung, didapatinya Adi sedang bercengkerama dengan perempuan muda di biliknya. Dengan marah, Ida men


Page 47 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]