Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

471: 3x je
al-kisah ade sorang penanam anggur telah terjumpa seekor jin didalam botol. maka jin itu pon merayu supaya dia dibebaskan. lalu penanam anggur itu pon meminta satu satu syarat. maka jin itu pon setuju

472: alahai makcik kiah...
ini adalah cerita yg aku pernah bace..tp x igt kat mane..sesiape yg pernah terbace, anggaplah ianya sebagai kenangan yg korang pernah membacanye..sesiape yg baru 1st time terbace, yg baik, jadikan te

473: Anak menantu dan ibu
Fasha dan fazli adalah pengantin baru, menghabiskan malam pertamanya di rumah ibu Fasha yang telah lama menjanda. Fasha berbaring di tepi katil ketika Fazli sedang membuka bajunya . Fasha menjerit ap

474: mangkuks
Kisah ini berlaku beberapa tahun dulu di sebuah tadika kanak-kanak down syndrome. Cikgu: Ok kanak-kanak skang cikgu nk kenal sama korg. Ok kau ni muka cm jiwa kacau sapa nama? Syaqi: Blue. Ci

475: kisah selipar..
Ada duo baranak tinggal kek hujung kg ni, Pak Abu dan Milah.. Milah ni taklah cantik sgt tapi selero jugak lah mato yg mandang kek dio ni..Seluruh jejaka di kg tu mmg syok abih kat Milah ni lebih2 la

476: Keresahan Malam Pertama Edit
Hairi masuk kedalam biliknya. Perutnya terasa ada rama2 didalam. Gelisah teramat sangat. Pabila dia masuk isterinya memandangnya dengan senyuman. Isteri : Dah sedia ke bang? Hairi: (debar2) Erm

477: Skandal Classmate Edit
Haris dan Eliana classmate. Masa tu rehat. Oh yeah cerita dia cmni.... Eliana tak pergi rehat kerana wallet hilang. Tinggallah dia seorg dikelas dan tetiba Haris muncul dengan wajah mencurigakan.

478: Skandal Sepupu Edit
Zack dan Mira sepupu. Masa tu nk dekat raya. Diorg sbg cucu kenalah bergotong royong mengemas rumah atuk nenek diorg. Satu hari masa Mira sdg baca buku.. Zack menghampiri nya..... Zack: Mira err angk

479: kura2 yang Gatal
Ini adalah satu cerita dari aku...... cerita ini melibat kan Dua ekor kura-kura. Seekor jantan dan betina. Kisah ini terjadi apabila kura-kura jantan berhajat untuk melepaskan nafs

480: Siti Nurhalizah
Pada suatu masa dahulu, siti nurhalizah sebelum beliau menjadi kaya dan raya, sebelum menjadi penyanyi yang terkenal dengan rupa paras yang cantik lagi menawan, Siti adalah seorang yang amat m


Page 48 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]