Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

41: budak punk dan atuk
Seorang orang tua sedang duduk di kerusi di sebuah taman bunga sambil menikmati udara petang.. Tiba-tiba seorang anak muda bergaya punk duduk di sebelah si atok tersebut…Rambut anak muda itu di

42: Sewa Hotel Mahal
Seorang pelancong singgah di sebuah hotel pada tengah malam. Pelancong itu meminta pekerja hotel memberikannya sebuah bilik katil single.Tiba-tiba pelancong itu terlihat seorang gadis cantik dan seksi

43: Viagra
seorang wanita dalam usia awal 40an datang berjumpa doktor dengan wajah yang muram durja seraya berkata, 'suami saya begitu dingin sejak akhir-akhir ini.., saya perlukan pertolongan dari tuan'. '

44: Papa dan Mama
Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya pada neneknya: "Nenek, mana Papa dan Mama?" "Mereka masih di dalam bilik..." neneknya menjawab. Anak itu tertawa kem

45: SheBeShaR LenGaN~
tatkala muncullah seorang lelaki ni kat seorang doktor pakar lelaki... "doktor, boleh tak shaya tau kenapa shaya chakap machamni?" lepas diagnosis doktor pon ckp "punca nya kamu cakap macam ni sbb kot

46: Nenek Gersunk~
ni pon kalau korang da dgr senyap2 jela eheh nak cite gaks... kat satu kampong neh, ada sorang nenek neh, dier bejiran ngan sorang anak muda laki yang badan hot giler babas... tetiap kali laki tu pegi

47: Mak Cik GerSunK~
tataula korang da dgr ni blom tapi nak cita gak adala satu gerombolan anak2 pompuan. makcik2, nenek2 dalam satu bas ni nak pegi piknik kat ulu yam. tetibe tgh2 jalan bas diorg kena stop. naikla sorang

48: Pendekar Ktang, ktang, ktang~
Al kisahnye ada la sorang tok guru neh nak kasi pedang sakti kat 3 org pendekar dier tapi ada satu test diorg kena lalui tuk tgk kekuatan iman diorg... testnyer ialah tetiap sorang kena pakai cawat be

49: Pantun untuk awek
buah ara batang dibantun,mari dibantun dengan parang,hai cik adik dengarlah pantun,bukan pantun ngata orang,berangan besar didalam padi,rumpun buluh dibuat pagar,janganlah saket didalam hati,ni pantun

50: khusyuk..
ali pergi ke sebuah masjid utk dgr ceramah......kte hendaklah khusyuk solat....dye pom mati...


Page 5 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]