Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

491: belang-belang
ade sepasang couple nie baru jer kawin. mereka same cantik n dua-dua berkulit cerah. cam biasa, mereka yg baru kawin ni x sabar2 menanti mlm pertama. disebabkan masih muda, mereka bcadang xnak mendapa

492: teka teki..
masuk bilik..tutup lampu..bulu bertemu bulu..haa teka laa..

493: Kisah tiga anak dara
Tersebutlah alkisah sebuah keluarga aman bahagia yang dianggotai sepasang suami isteri bersama tiga orang anak dara mereka. Nak dijadikan cerita, ketiga-tiga anak dara tersebut melangsungkan perkah

494: nyesal tanya
> menyesal tanya > Ada seorang lelaki tua yang hobbynya memelihara banyak burung.> Pada suatu pagi, semua burung kesayangannya telah hilang.> Merasa si pencuri sudah keterlaluan, lela

495: die kate sume,sumelaaa..
ade 1 nenek ne,umo die 60thn..so tym cuti skola ne,die plan nk bwak cucu2 die p mkn agin..jd nk djdikn cite,3 orank cucu die joinla nenek diorg ne p mkn agin..umo cucu2 nenek ne 16thn..jd tym nk jln,

496: anak ketua kampung yang cantik (part 2)
lepas john dapt raba tetek dila..die pun macam tak puas hati.mane cukup beb!!air x abes kuar lagi.die pun fikir la macam mane nak dapat main ngan si dila tue..john pun terus pergi rumah tok ketua sete

497: hitam-putih
Ada sepasang suami isteri muda yang baru berkahwin namanya Azim dan Irfa. Kedua-dua mereka ini mempunyai kulit yang amat gelap. Mereka ingin mendapat anak yang berkulit putih, namun agak mustahil bag

498: tragis
"Ani merupakan seorang dara yang cantik lagi rupawan.Kira dalam kampung, dialah Miss Kampung. Tapi sayangnyasewaktu dia kecik, Ani telah jatuh dari katil tidur lalu otaknyasekarang tak seimbang.

499: anak ketua kampung yg cantik
ada satu kampung nie.tggl la sorang mamat yg aku bagi nama kat die john.kat kg john nie ade sorang ketua kg yg baik tinggal dengan anak dara die yg cun melecun bernama dila.Satu hari,si john yang dah

500: hari jumaat
Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu.. perkara itu disebabkan oleh kekerapan hubungan seks yang terlalu kerap... "Untuk seme


Page 50 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]