Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

521: CAWAT KACIP BESI
Raja negeri indahpurnama  mempunyai seorang permaisuri yang cantik jelita. Ramailah para menteri yang tergila-gilakan permaisuri baginda. Permaisuri pulak jenis `sosial' siapa saja yang nak meng

522: keajaiban
Sepasang suami isteri yg tinggal di suatu taman perumahan teres kat mana ntah le..suaminya keje kilang je..isterinya dok umah, tak kejasuatu hari.. suaminya sakit kepala dan rasa demam2 tak sedap bada

523: lawok nogori
Pada suatu petang sepasang teruna dan dara duduk di bawah sepohon pokok sambil menikmati suasana indah di tepi pantai port dickson.Dara : Abang sayang tak kek den..??Teruna : Dah tontulah sayang..apo

524: jenama
Seorang gadis yang bersuamikan pemain basket ball sedang berdebar-debar menantikan malam pertama setelah pesta pernikahannya.Selepas pesta selesai mereka pun masuk bilik.Si suami terus membuka seluruh

525: 18 AMAN + 1 NYAMAN
Menurut yang empunya cerita,  konon nya ramai lah kaki-kaki golf suka pergi ke negara jiran untuk bermain golf, terutamanya ahli-ahli koparat...  mereka bukannya tak boleh bermain di negara

526: Man & Siti
Di suatu kawasan pedalaman di Pahang, seorang penternak yang mempunyai ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan meninggalkan seorang janda yang masih muda, seksi dan cantik, na

527: Haruan dan anak
Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia lebih kurang macam ni la...Bapak : Bedah, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.Bedah : Ya bapak, ada apa?Bapak : Mai masuk d

528: Tambah Lagi Abang Haji
Kisah ini berkisar dengan seorang duda yang bernama Haji Abu cukup warak dan baru berkahwin dengan anak dara bernama Milah. Haji Abu selalu keluar rumah dan kadang-kadang tidak pulan

529: seluar dalamku
..............................................................................................................................................................................................

530: MAIN ATAS TIKAR
MAIN ATAS TIKARAder lah konon sorang lelaki.... Dia ni lelaki gila seks. Tapi dia ni memang power. Kalau setakat dua tiga game, biasa jer. Kata orang senafas jer sekali jalan.  Suatu hari dia per


Page 53 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]