Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

531: BIJI MATA LEBAM
BIJI MATA LEBAMAl Kisah... tersebut lah kisah yang berlaku ditengah2 kehidupan kita.... Ahmad berumur 8 tahun anak tunggal tinggal bersama ibubapanya disebuah flat murah 1 bilik ditengah2 bandaraya Ku

532: Kisah 4 Pasangan Pengantin Baru..
Mak  Minah dan Pak Mat ada 4 org anak perempuan  yang sangat  disayangi iaitu Siti,  Seri, Murni dan Suri. Satu hari  mereka berpakat utk  kahwinkan anak2 ni serentak.

533: Doktor Gila dan Orang Gila
Cerita ini terjadi di suatu masa di salah sebuah Hospital gila. Amir adalah salah seorang pesakit di Hospital Gila tersebut. Pada suatu hari, Amir dipanggil untuk oleh Doktor Gila yang bernama

534: teka teki lolwuuuuut
aku ade teka teki untuk korang haaaa.Ape Beza Pengantin Baru DeNgAn Motor Baru oklah.sekarang 15 haribulan.18 haribulan aku bagi tau jawapantapi korang try jawablah manelah tahu kan hehehehehe

535: Buah Dada Paling Besar
pada satu hari, adalah satu pertandingan buah dada paling besar.. finalis-finalis yang masuk separuh akhir ialah dari.. jepun, china, dan malaysia bermula pertandingan itu... dariiii Jepunn

536: koboi dan pari pari
Seorang Koboi Pulang Dari Sebuah Kota Dengan Menunggang Kudanya Melewati Gurun. Dia Dikejutkan Oleh Seekor Ular Yang Menghalangi Jalannya, Lalu Si Koboi Turun Dengan Pisau Ditangannya, Ketika Ditangka

537: Kelapa
Ada 3 orang sahabat yang bernama Dol1ah, Drogba dan Ronaldo ingin menunjukan kelakian siapa yang paling hebat! Ronaldo: "korang tengok aku boleh angkat sebiji kelapa dengan me

538: join sekali
alkisah ada satu pasangan muda yang baru kawin, lepas je kenduri mereka pun balik kl kerana kerja kat sini. mererka duduk kat rumah teres  2 bilik, maklumlah ekonami blm stabil. yang ada kat ruma

539: negro yg haus
Al kisah, seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat tak de air kat padang pasir. Sedang dia mencari air, terjumpalah dia dengan jin padang pasir.Berkatalah jin itu... .."aku ak

540: pengalaman pe???
Angaplah anda seorang gadis ( jika anda seorang lelaki )Dan juga adalah ini kali pertama anda !!!!!!Sebaik sahaja anda baring, anda mula merasakan otot-otot anda mula menegang. Anda cuba mengelak deng


Page 54 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]