Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

611: mee oh mee
Kawan aku selalu habis kerja lewat malam. Dia bagitahu kat aku, kalau balik tengah malam tapi nak bersama dengan isteri ada satu cara. Mudah lagi praktikal. Aku tanya bagaimana . Dia kata sebelum bal

612: tok imam
pada stu ary, ade 1 budak nieh.. dye ckp ngan mak dye dye nk g msjd nk solat isyak.. dye pon g lar msjd pkai kain tp xpkai sluar dlm.. smpai2 jek kat msjd dye x solt tp lpak atas pokok sblh msjd.. lpa

613: mane buahnye?
Leha disuruh oleh maknyer untuk pg kedai, beli buah limau. Pokok limau blakang rumah dah gondol. Mak : Leha, lepas beli buah limau tu balik terus tau. Leha : yela mak.. Dalam perjalanan menuju ke

614: PAK ABU DAN PELANCONG
ADA SEORANG PELANCONG IA DILANGGAR OLEH PAK ABUPAK ABU:I SORRYPAK ABU:I SORRY TOPAK ABU:I SORRY THREE PELANCONG:WHAT ARE YOU SORRY FOR?PAK ABU:I SORRY FIVE.

615: MURID
Seorang guru mengajar pelajaran sains di sekolah menengah berkenaan organ pembiakan lelaki dan perempuan dan bagaimana perempuan boleh hamil. Di penghujung waktu kelas, cikgu tersebut kemudiannya bert

616: Bangla dan Rumah Hantu
Seorang pemuda Bangla ditangkap di tempat funfair di ibu kota dan dihadapkan dimahkamah atas tuduhan meramas t*t*k pengunjung rumah hantu dan dibicarakan:- Hakim: Kamu Hamid Gulam di-tuduh bersalah

617: Lawak Pak Arab
Ditakdirkan seorang gadis Melayu telah berkahwin dengan Pak Arab yang kaya raya. Malam pertama babak asmara bermula…… Gadis : Pak Sheikh…ana takutlah…ana tak biasa….Pak Sheikh jangan ganas-

618: Dalam Plastik
 Cite nyer ceni..Kadok ni tekenal ngan sifat kaki pompuan nyer,pendek kate kt kl nih sume tau die cene..mak ngan ayh die pn risau n xtau nk nasihat die ni ceni..Satu ari tu mak ayh Kadok ni plan

619: APA ITU SEX?
Alkisah seorg anak pompuan yang baru masuk tadika bertanya kepada mummynya.. 'Mummy, mummy? sex tu apa Mi?'.. Terkedulah si ibu.. Terasalah akan kemodenan zaman skrg yg berjaya membuatkan manu

620: tarzan n the monkeys
adela 2 eko monyet ni yg sorg nme abu yg sorg nme ali. dorang ni kwn dgn tarzan kt dlm utan tu. satu ari... abu: weh tarzan!asal ko x de ekor eh? ali: aah la.asal ek? tarzan malas mahu me


Page 62 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]