Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

631: "Syurga" dan "Setan"
Aku tengah bingung sekarang ni kerana sebab berikut: Lelaki menganggap perempuan punya ***** tu syurga manakala perempuan menganggap lelaki punya **** tu setan.Yang aku pelik sekarang ni,macam ma

632: taktik
Aku ada satu cerita...tak tau lucu atau tak.....Cerita ni cerita rekaan, dan tidak logik. Ia tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati, lebih-lebih lagi yang belum lahir....Kalau cerita ni membua

633: Kes mencabul menantu.....Apa nak jadi????
Alor Setar - Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya. Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh

634: besar lengan
ade  lah dua org pasang suami isteri nie hidup sungguh bahagia di kampung SENGAL...tetapi si suami seorang yg lurus bendul..kira2 pak pandir no2 lah tu....pada suatu hari si bini mengandung,tetap

635: kisah perompak
SUATU HARI SEKUMPULAN PEKERJA KILANG MEMPROSES GETAH DIKEJUTKAN DENGAN ROMPAKAN OLEH GENG BERTOPENG.  Seorang perompak berkata.. "Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..

636: daddy & anak
Suatu pagi seorang anak yang baru masuk sekolah primary bertanyakepada daddynya,'Daddy.daddy....sex tu apa, daddy..?'Terkulat-kulat si ayah. Terfikir dia tentang arus kemodenan zamansekarang yang

637: kisah doktor pakar
Pada suatu hari, seorang doktor pakar jantung meninggal dunia. Untuk mengenang jasanya, keluarganya sepakat untuk membuatkan sebuah tugu peringatan dikuburnya berbentuk jantung. Upacara pengkebumian p

638: Cita-cita
3 orang kembar di dalam kandungan berbual semasa menunggu hari kelahiran masingx.Bayi 1: Aku bila dah lahir nanti nak jadi tukang lampu, sebab dalam ni gelap.Bayi 2: Aku pulak nak jadi tukang paip seb

639: Istilah laki bini...18SX
Lawak 1 Wanita lebih sejuk dari peti ais kerana ada barang yang belum sempat dimasuk, sudahpun keras! Ramai tertanya-tanya kenapa zakar berdiri tegak ketika melakukan seks. Setelah dikaji secar

640: Budak Bijak Lagi Suci
Seorang guru, Cikgu Murni (Umur: 22) menghadapi masalah dengan salah seorangmuridnya (Abu). Lalu guru ini bertanya kepada murid tersebut : 'Apasebenarnya masalah awak, Abu?'Lalu Abu menjawab, 'Saya


Page 64 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]