Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

691: Syurga anak dan syurga bapak
Pada satu hari,seorg bdk lelaki berusia 7 thn menemani ibunye membasuh kain dlm toilet. Mak nye tgh cite bhwa syurga sorang ank terletak bwh tapak kaki ibu. Tiba2 kain mak nye terselak ckit dan

692: Budak tak pernah keluar
Pada suatu hari, anaknya minta keluar rumah. Ayah nya memberi satu syarat iaitu membeli rokoknya. Anaknya bersetuju. Sedang dia berjalan dia terdengar sekumpulan orang bujang cakapa sesuatu perkata

693: Mengintip Pengantin Baru
Suatu malam aku dan teman mengintip jiran sebelah pasangan pengantin baru pada jam 12 malam, terdengar suara pengantin perempuan bersuara:"Bang! cepat lah bukak! I nak rasa ni bang"Tiba-tib

694: TELOR
 Telor   Kisah ni konon2nya terjadi masa zaman dulu2…   Sebuah kapal dagang dari barat belayar merentasi selat melaka dalam perjalanan ke Indonesia. Kemudian singgah di ko

695: CAM NO NI MAK
CAM MANO NI MAK?? Cerita ni x de kena mngena dngan orng idup atau pun yang dah mati.. kiro.. reka-reka la ni.. Ado la seorang suami ni.. dio lamo la tak boli present utk bini dio.. suatu ari..

696: Ketukan power
Ada la sepasang suami isteri hidup di sebuah pekan..Nk dijadikan cerita, si suami selalu pukul isteri dia..pukul guna tangan, kaki, sepak, terajang, penampar, sumer skali lar..bini amat lah x tahan d

697: Makan nasi kosong tapi rasa telur??
Erm... korunk cuba teka... mcm mane nak mkn nasi kosong tp rase telur??????         Jwpn: korunk mkn nasi pastu pegang le telur sendri... wakaka!!!

698: Si anak jahat yang ingin menyusu
Aku ada satu cerita...tak tau lucu atau tak.....Cerita ni cerita rekaan, dan tidak logik. Ia tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati, lebih-lebih lagi yang belum lahir....Kalau cerita ni membua

699: ENTAH
TINGGI BURUNG KENARI, SEDAP LAGI BUAN CERI, BURUNG DI TANGAN TERBANG BEDIRI BURUNG DI SELUAR TEGAK BADIRI

700: Best punya KARAUOKE
Sepasang suami isteri sedang asyik menyanyi karauoke di rumahnya tiba-tiba isteri bertanya.... Isteri:     Bang...nyanyi pelahanlah sikit...bingitlah teliiga saya Suami:&nbs


Page 70 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]