Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

721: Angkara si ayah, anak tak mau menyusu lagi
Seorang ibu baru lepas bersalin. Seperti yang lain, dia pun menyusukananaknya dengan susu badan seperti yg dipelajarinya demi kebaikan anakdan ibunya.Selepas habis pantang, tiba tiba anak nya tidak m

722: Calon isteri ikut pekerjaan
Ceritanya begini, suatu hati di Kampung Pandan, Kuala Lumpur,ada seorang ibu yang gusar kerana anak sulung lelakinya tak kawin-kawin lagi, so satu hari, si ibupon bawakla calon-calon yang dirasakan se

723: Roti dan Kuah
Suatu hari sepasang suami isteri terpaksa bermalam di sebuah hotel murah yang terpaksa share ngan orang lain..(bilik)Jadi..nak dijadikan cerita..ketika menyewa bilik..Suaminya dapat katil single..dan

724: Analisis Kesuburan
Pada satu hari, seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kesuburan dan jumlah kandungan sperma yang ada dalam air maninya. Kemudian doktor itu pu

725: Perempuan ibarat radio
Semasa handak tidur, seorang isteri berkata kepada suaminya. Isteri : Abang nak tau tak ? Suami : Apa dia? Isteri : Perempuan ni lebih kurang macam radio. Suami : Radio?.... Macam mana tu? Isteri : Mu

726: Salah Faham (Anak Tumpang)
Sepasang suami isteri dah lama mencuba utk mendapatkan anak. Lalu satu hari mereka bersetuju utk menggunakan kaedah "anak tumpang" atau kata lain.. isterinya itu menggunakan benih lelaki lai

727: Kisah Skirt Ketat
Seorang perempuan berpotongan seksi dan cantik memakai skirt ketat separas lutut dan sehelai blouse lengan panjang sedang berdiri di sebuah perhentian bas. Ketika itu ramai orang sedang memenuhi pondo

728: Patung Telanjang
"Sepasang patung telanjang laki laki dan wanita, berdiri berhadap hadapan selama berpuluh puluh tahun di sebuah taman. Tanpa dapat melakukan apapun yang dikehendaki." Suatu hari, datang la

729: 50 sen je ke tok imam?
Suatu hari seorang budak sedang memanjat pokok rambutan berdekatan masjid..tanpa seurat benang pun..Tiba-tiba..Tok imam yang baru habis berwirid dan berzikir keluar untukpulang ke rumah ternampak buda

730: Hadiah Harijadi untuk Kekasih
Suatu kisah di sudut KL HADIAH HARIJADI Hasan Jendul nak belikan hadiah harijadi untuk kekasih barunya, Mek Ayu. So si Hasan ni pun ajaklah adik perempuan sepupunya untuk temankan dia shopping kat So


Page 73 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]