Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

71: konpius
aini ngan malik merupakan sepasang tunang..kra dok hangat2 bercinta ag ala..mereka pon membuat keputusan bercuti bersama2 kat pulau langkawi..syok ooo...abeh ja pulang k e rumah..si aini menelepon mal

72: Nenek Dara
hurrrrmmmmmmm......   Di sebuah kampung yg bernama Kg.Taik Unta terdapatlah seorang nenek yg sangat kaya raya. Hartanya melimpah ruah hingga ke ladang gandum kalu tuan puan nk tau ye.. Namun mesk

73: Jawa Di London
Pada 1 hari pak jono mendapat panggilan dari anak nya yg belajar di London,, anak nya menyuruh pak jono datang kerana xlama lg da konvo,.. pak jono pon pegi london.. smpai di london pak jono tepon ana

74: Hari ni hari apa bang
Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks yang terlalu kerap. "Untuk sementara waktu ini, and

75: cara nk usha awek ..
Dialog : ezat:wei ko pompuan cam ye2 ah bodo.. fera:ala ko cam gud2.. ezat:mak ko itam ah sial fera:mak ko masin ah sial ezat:tetex ko da la kecix... fera:mane ade tgk ni!! ezat:pantat ko da la itam..

76: Lawak Org Kelate....
Alkisah ini tiada kena mngena ngn peribadi seseorg @ org perseorangn,cite nie hnya lwk semata2.....   Kisah ni dcritekn oleh kwn aku. Mamat ni asal Kelantan. Mmg pure klntn r. 1 ari tu die critek

77: Suprise bang...
Pada suatu pagi, si suami teringin sangat membuat XXX dengan isterinya. " Ayang, hari ni abang kerja syif petang, abang teringin bang nak buat XXX sekarang, boleh tak" tanya si suami dgn suara yg

78: teka teki pelik
ok......... gua nak bagi satu teka teki kalau korang dpt jawap...............HMMMMMMM ok soalan nya berbunyi....... korang pernah tengok byk binatang kn, byk2 binatang yang tahu binatang mana yang ban

79: janda nakal
Kisah Janda Yang Nakal Tersebut kisah sorang janda yang dah 2 kali bersuami. bercerai dengan suami yang pertama sebab suaminya tu yang suka memukul dan mendera. sementarasuami ke-2 pulak walau pada mu

80: burung kakak tua
ada seekor burung kakak tua yang sgt pndai bercakap dan mempunyai  kelebihan yg tersendiri...1 hari burung kakak tua ini pergi ke kawasan sekolah..... hari pertama... ada 3 org guru perempuan ign


Page 8 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]