Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Nakal Articles

81: S•U•C•K
 Alkisah.....tersebutlah man dan ANUar becitcat......Man yg bodoh dan ANUar PANJANG akalnya... Jeng...Jeng...Jeng...   Man: Haizs.....ANU , aku dah F.U.C.K dengan awek aku dah..tapi still x

82: Pakcik expired
Seorang Pak cik telah berjalan-jalan di sebuah pekan, lalu terjumpa seorang anak dara yang cun. Pakcik tu pun menegur anak dara tu, "Hai, sorang je?". Anak dara tu pun menjawab "tak lah, saya bertiga

83: No Good
Ade 2 org budak berbual...sorg neh tah pe penyakit..slalu ckp ' No Good'... mmg kene blacklist largh budak nih....sbb cikgu tanye pon dier ckp no good... Jeng...Jeng...Jeng... :p     ANUman:

84: F.U.C.K
Ada 2 org budak berbual    Man : aku sedih ar ari nih .. ANUman: pesal lak ko sedih?? Man: aq dapat E,E,E,E,E,D,E der... ANUman:tuh la...aq dah kate....laen kali belajar.... Man:erm..erm..ye

85: Nampak macam beromen.
syafiq & ila terdampar di sebuah pulau & xtaw cmane nak balik..mereka ber2 klu tido mlm slalu kene b'gilir2 jage sbb takot ade binatang buas ke ape2 yg m'bahayakan nyawe.Nak dijadikan cite,, 1

86: kl n n9
hasil ikatan murni dan cinta sejati langsung lah perkahwinan cinta sehati dan sejiwa.. siti berasal dr kl manakala budin berasal dr n9...selepas berlangsung nya hari kebaagian maka budin pun berpesan

87: khas untuk kaum lelaki only..
korang try tgk korng pye telur sebab ape die berbulu batang x?

88: khas untuk kaum lelaki only..
korang try tgk korng pye telur sebab ape die berbulu batang x?

89: khas untuk kaum lelaki only..
korang try tgk korng pye telur sebab ape die berbulu batang x?

90: Teka-Teki Menguji Minda
Ha...cuba teka....jgn pikir yang bukan-bukan!!!!!!!!!!!!!1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk2) Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai3) Banyak-banyak mi, mi


Page 9 of 78
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]