Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Politik Articles

61: UMNODAPPAS
UMNO ada keris, DAP ada roket, PAS ada bulan. Tapi...setajam mana keris, sepanjang mana roket, kalau DATANG BULAN, keris & roket simpan dalam seluar je le....

62: teka teki paling susah
1 Kadang2 aku kuat, kadang2 aku lemah, tak de bahasa yg aku takleh cakap tapi aku tak pernah pergi sekolah. Aku ni sape?   2 Jamal berusia 10 tahun dan Ibu Jamal mati. Ayahnya pula ka

63: dah lama hidup ke?
  A: Nah kopi O kau mintak tadi. B: Aku tak nak kopi O lah! kan tadi aku cakap Milo panas! (campak kopi ) A: ??!! B: Aku gurau je.. memang aku nak kopi O. Tunggu apa lagi belilah cepa

64: bajet 2009,BAJET LA PRIHATIN
di dalam kemelut kewangan skunk....bnyk masalah politik....ade yg sampai kluarkan kate2 yg kesat..ape da jd...... kes petrol turun.......... harga rumah naik........ simen naik...... tanah n

65: minta sedekah
Seorg lelaki sedang berjalan 2 dia telah didatangi seorg peminta sedekah. Peminta: Bang tolonglah hulur sepuluh dua. Saya... Lelaki: Takpe aku faham. Kau dah lama tak makan kan? aku

66: khatam atau berkhatan...
PADA SATU HARI,sorang budak nama dia borhan nak buat majlis khatam al-quran...dia brjumpa dgn ustaz... budak:ustaz sya nak buat majlis khatam al-quran saya kali ke2..aya nak buat kat umah ustaz..

67: SKETSA POLITIK
Ade sebuah bas ni pnuh ngn ahli politik. Tetiba bas 2 tebalek ms0k dlm gaung. S0rg 0rg kmpg yg brdekatan tlah mliht kmalangn  e2. org kmpg: semua dh matiker? jritnye pd 0rg dlm bas tersbut

68: perasan
Viper: Eh Anis kau mmg beruntung pasal kau berkawan dgn Brad Pitt! Anis: Eh! mana ada! Viper: Org kampung kata yg pakai kete kancil tu. Anis: Setahu aku kau sorg je kawan aku yg pakai keta ka

69: velove dan ale2
Seorang gembala sedang menggembalakan biri-birinya (sorg nama ale2 sorg nama velove). Dia kemudian didatangi seorang pemuda lalu bertanya:Pemuda : "Baguskah ternakan biri-biri eng

70: Lawak kena tendang
Satu hari ale-ale tgk perlawanan bola Jawa Vs Kalimantan. Secara tiba2 dia terjatuh ke padang. Referee yg gian nak main bola pun tertendang ale-ale dan masuk gol. "Seumur hidup tak


Page 7 of 11
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]