Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

perlawanan bola sepak

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: ale ale ???
Word Count: 147
Date: Fri, 12 Dec 2008 Time: 2:41 AM
19 comments

pade satu hri,ade perlawanan bola sepak di antara liverpool vs manchester united .d sane org rmi mula msk ke dlm stadium.pade masa yg sama slh seorg penonton tlh terpelanting ke dlm pdg lalu bermulalah perlawanan bola sepak itu,pada amsa yg sama slh seorg pemain MU tlh menyepak kepala org yg terpelanting ke dlm pdg.pemain MU itu berkata sorry,org itu berkata sorry naik lorry la.lalu mereka bergaduh.refeere tlh menenang kan kedua dua mereka yg bergaduh itu.perlawanan tlh bersambung,pada perlawanan itu slh seorg pemain MU tlh menjaring kan gol sendiri.penyokong MU berasa marah,kecewa.slh penyokon mengutuk pemain itu ia berkata hoi hang nak main bola ke nak rasuahorg byr gaji mhl-mhl p gol sendiri bdk-bdk main lgi elok dari hang p rah mabuk.perlawanan tlh tmt dgn keputusan memihak kpd liverpool yg menang 2-1 ke ats MU. Share this lawak:

About the Author

ini benar-benar terjadi.korang nak percaye tdk ke lantak korang la


Rating: Not yet rated

Comments

  • Fri, 12 Dec 2008 at 4:35 PM, by velove
    ni crita psl lwk kre

  • Fri, 12 Dec 2008 at 4:37 PM, by velove
    ni criter psl lwk ker...or bola spk yg x d minati???????

  • Fri, 12 Dec 2008 at 5:27 PM, by lovelylace
    ni lawak ke???

  • Fri, 12 Dec 2008 at 5:42 PM, by aku_pown
    kesimpulan yg kite dpt dr cite ni ialah............???

  • Fri, 12 Dec 2008 at 5:44 PM, by aku_pown
    kesimpulan yg kite dpt dr cite ni ialah............???

  • Fri, 12 Dec 2008 at 8:06 PM, by viper207
    KESIMPULANYE.. MU MEMANG HEBAT!!!!

  • Fri, 12 Dec 2008 at 8:49 PM, by ale ale ???
    betul tu

  • Fri, 12 Dec 2008 at 11:03 PM, by velove
    ha ha lwk lwk

  • Fri, 12 Dec 2008 at 11:17 PM, by search
    MU tak leh pa dah la klh 2-1 bengap

  • Sat, 13 Dec 2008 at 1:08 PM, by musang
    benar terjadi la sangat ... jgn harap aku nak percaya lawak NTAHHAPENTAHKELUBANGKUBO ni

  • Sat, 13 Dec 2008 at 1:09 PM, by musang
    aku_pown..kesimpulannya sepaklah ale2 ke lubang kubo...

  • Sat, 13 Dec 2008 at 5:18 PM, by search
    gua rase lbh baik lempak musang,velove,aku pown n viper 207 ke dlm lbg jamban

  • Sat, 13 Dec 2008 at 7:59 PM, by velove
    musang ni asyik otk lubang kubo dia dah bengap..!!!!!!!!!

  • Sat, 20 Dec 2008 at 7:18 PM, by velove
    hei ale2 knape ko buat MU kalah????ko tahu x aku minat mu laaa jbonnn

  • Sun, 4 Jan 2009 at 2:35 PM, by musang
    hhahaha korg kat atas masih kat tahun 2008!

  • Wed, 4 Mar 2009 at 1:51 AM, by Daun Bawang
    aku lagi awal la brok(beruk)Noob above me.yg kena tndng musasng yg menendang ale2.yg trtndang velove yg mengajar tendang aku.hahahahah woi org buat lawak gelak la.......

  • Wed, 18 Mar 2009 at 2:29 PM, by kacang
    nie bkn lawak sengal..nie namenye syok sendiri

  • Sat, 21 Mar 2009 at 8:33 AM, by Chiencalock
    ksimpulanya,LIVERPOOL JUARA...MU kalah 4-1 dgn liverpool

  • Sun, 28 Feb 2010 at 2:23 PM, by budakecik
    ............x tau nk cayer ke x???????????????????????????????????????????????

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.