Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Ramai Dah Tahu

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: azroq
Word Count: 61
Date: Tue, 22 Jun 2010 Time: 2:50 PM
24 comments

Ustaz az: Tanda2 kecil hari kiamat sudah jelas...

Cikgu roq: Ramai dah tahu...

Ustaz az: Rokok mendatangkan ketagihan dan boleh mengakibatkan maut dlm kesan jangkamasa panjang...

Cikgu roq: Ramai dah tahu... kerajaan mengenakan cukai yg tinggi tetapi perolehan cukai yg tinggi itu x mampu menanggung kos rawatan dan perubatan pesakit kronik si perokok...

Ustaz az: Mencegah itu lebih baik daripada berubat...

bahaya-merokok

Share this lawak:

About the Author

Hapuskan rokok pemusnah hidup!!!

bagaimana cara anda bertindak utk merokok, pasti anda ada cara utk berhenti merokok...

 


Rating: 3.0

Comments

  • Tue, 22 Jun 2010 at 3:11 PM, by farah permas
    abeh tu mende ni lawak ke,,salah ruangan kau ni.

  • Tue, 22 Jun 2010 at 3:23 PM, by azroq
    sekurg2nyer aku tak copy paste... lawak ni utk kaki perokok jer... dah 2 tahun aku berjaya berenti merokok... hehehe...

  • Tue, 22 Jun 2010 at 3:38 PM, by SePaN KoNiNG
    makhluk kat bikini bottom pown x merokok... sbb mrk tinggal di dlm air... ehhehhehhehhehh..

  • Tue, 22 Jun 2010 at 3:49 PM, by lawakjenaka
    farh permas isap rokok ori.rokok tembakau kat luar hehehe.meh la farah tolong hisap jap....

  • Tue, 22 Jun 2010 at 5:23 PM, by Batu The Rock
    harga rokok 20 btg = harga 2 pinggan nasi ayam...

  • Tue, 22 Jun 2010 at 10:55 PM, by Heiji
    yeay.. aku plak da 14 taun berenti isap rokok..

  • Tue, 22 Jun 2010 at 10:55 PM, by Heiji
    yeay.. aku plak da 14 taun berenti isap rokok..

  • Wed, 23 Jun 2010 at 10:41 AM, by farah permas
    heiji..kau mesti dah tue..kau xbole masok sini...haha.. lj,,kau mmg sial..sume org tawu.

  • Wed, 23 Jun 2010 at 12:17 PM, by puRple_LovEr
    rokok tu ape?... wakaka.. maklumlah budak bru lahir.. salam..

  • Mon, 28 Jun 2010 at 11:13 PM, by contxaz
    woit..npe lawak er..ak dh ready nk gelak..tp kau bagi cam ni..

  • Thu, 1 Jul 2010 at 4:08 AM, by sycvenge
    kejadah ?

  • Tue, 3 Aug 2010 at 12:29 AM, by Mencarilawaksedih
    lu olang punyer owner mcm chibai....pegi mati lagi bagus....buat kite susah ma...bazir mase oooo

  • Tue, 3 Aug 2010 at 11:09 AM, by Syaurah
    betul ke fakta ni ? kapur barus pun msok ... ni msti kes buat pahala bnyk sgt smpai nk mampos awal ..

  • Mon, 16 Aug 2010 at 3:58 PM, by minyakshell11
    bagus hhihihi

  • Tue, 7 Sep 2010 at 6:09 AM, by pinch
    semut putih? mende ape tu

  • Thu, 28 Oct 2010 at 7:12 PM, by adie007
    semut putih ke selimut putih ?

  • Mon, 1 Nov 2010 at 11:59 AM, by shieqah
    mane lwk nye..?

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.