Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Romantik Articles

11: Kehilangan
Baru semalam aku nampak dia di sini. Akhirnya dia pergi juga. Dah lima tahun kami bersama. Tak pernah berpisah, hari-hari bersama. Kita selalu pergi dan balik kerja bersama. Dah macam belangkas. Kalau

12: prhbungan
prhbungan kte amat brmkna bgiku.. kau ktawa aku ktawa.. kau mnngis aku mnngis.. kau trjun bngunan aku tngok dri bwah n jrrit....... "FUYOOOO... COMPIRM MATI WOO

13: Putus Cinta
Tijah ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend orang putihnya… Dia tak sanggup bertemu muka, Lalu dia pun mengutus surat…surat tu macam ni bunyinya….hehehehe Hi,My motive wri

14: Kerana Isteriku Bernama Liza
Kerana Isteriku Bernama Liza “Abang ni, pakai tu elok-elok la sikit,” kata Liza lembut sambil membetulkan pakaian Usin. Usin tersenyum memandang isterinya.”Cantik isteri abang hari

15: cinta tiga segi
bertahun sudah ku menunggu dirimu akhirnya kau ada di depanku tapi bangangggggggg kenapa kau x mandi dahulu x sampai lagi sudah sebatu berbauuuuuuu  

16: xlawak pon
.abang saye kapel dgn angelina jolie. .tp smlm abg nanes2. .die kate cinte dier n angelina jolie dihalang abg angelina jolie. .saye tnye, sape abg dier?. .abg saye jwb, abg angelina jolie ielah m. raj

17: bangla hot
Bangla dan rakannya sedang berbual Bangla : Esok saya nak balik bangladesh , isteri saya mengandung 3 bulan. Rakan : Wah mesti awak gembira Bangla : Sudah tentu, sudah 3 tahun saya tak balik! Rakan :

18: Tertinggal
Disatu lapangan terbang, sepasang kekasih, Bloom dan Jenab saling memandang dengan ekspresi wajah sedih. Mereka akan berpisah selama dua tahun kerana Bloom terpaksa berpindah ke New York. Tidak lama k

19: OH X kekasihku
dlm setahun 365 hr aku mimpikan awok,8760 aku fkrkan awok,525,600 min rndukan awok,31,536,000 saat syngkan awok,dan 2 min je untuk tipu awok.

20: MIMPI YG XPASTI
MIMPI YG XPASTI   Ok..g ni crta nye..ckgu ckp nk buat prkhmhan..A n B ikt skali srta kwn2 y lain..C pn sama ikt skali..masa dlm bas..C srh ckgu letak A n B dudk skali..pdahl B xnk..C pn ckp xda


Page 2 of 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]