Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Romantik Articles

21: ANAK SAPER LA NI..anak maknyer ngan bapaknyer la...
Nk dijadikan citer...ada la s0rg murid ni..name dia Ahamd..bru darjah 4 sek0lah kt gue musang..Ahamd ni memang bebal la,b0d0 thp cipan la...kt sek0lah dia selalu kne penampar,kne trajang dek kane keb0

22: 2 darjat...
"saya sedar siapa saya..!!bentak Ahmad kepada pujaan hatinya Liza. "awak,maaf saya tak dapat nak memberi kasih sayang saya kepada awak,lihat jekla diri awak tu....,"Liza tak menghabiskan katanya.

23: mandi laut
Citer ni ada la berlaku kat member aku sekitar 4 tahun yg lepas.. Once upon a time........Satu hari tu aku dengan member aku gi la mandi manda kat satu pantai tu. Kita orang ni masing masing bawak

24: teka teki 8
Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY

25: teka teki 2
Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?Jawapan: Seluar dalam ler.. haha

26: Alahai Mak Cik.........
Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya untuk seorang pemuda penyelidik nak buat kajian kat kampungnyer.. Penyelidik yang dah bersetuju tu pun menyewa la.. Malam tu.. Time penyel

27: Kisah Cinta
Kisah 1 Pada suatu hari Mira telah putus dengan balak dia. Tapi dia takleh nak lupakan balak tu. Dia pun pergi berjumpa bomoh untuk mengubati masalah dia. Bomoh tu berikan air kepada Mira untuk m

28: helllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo..
hari ni,abg jaga kawasan,ada sesape nak kena roket??? ni nak bagi tau,sesiapa yang sokong bentayan,taip undi percaya pada bentayan.tanpa paksaan&tanpa rayuan... -you hit you die-  &

29: ekekekkeke
Aku ada cerita ni... lawak la jugak.. tapi jangan ketawa tau... Aku baru berkahwin setahun yang lepas dan duduk dengan isteri aku. Kami duduk berdua sahaja sebab belum dikurniakan anak. Aku ni ada sa

30: Lawak SMS
'Bila ku lihat bintang ku tringat kn mu... 'Bila ku renung bulan ku merindukanmu... 'bila ku sepi,ku rindukan suaramu... Ada ke patut bila ku tengk cerita king kong ku tngk mke kingkong tu mc


Page 3 of 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]