Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Romantik Articles

31: Diari Seorang Isteri
Isnin : Kad kredit saya telah dicuri, saya tidak membuat laporan polis kerana pencuri itu tidak menggunakan wang sebanyak yang digunakan oleh suami saya. Selasa : Saya bertanya kepada suami,ā€¯Sayan

32: Luahan hati si suami
Pasha adalah seorang isteri yang terlalu cemburu kerana Jejai iaitu suaminya lebih banyak habiskan masa untuk menjaga kereta daripada mejaganya, malah duit yang dibelanjakan untuk kereta lebih banyak

33: .::LAWAK JENAKA.COM::.
ADA LAWAK BESH2 TAK?? BUCAN LAH P0SEW2 NI...!! KLU NK ADD CRITE UH..JGN NGAR0T PUNYER!! NAIK BENCI DA..AND KAT LAWAK LUCAH TU..JGN LTK CERITA TERLAMPAU LUCAH..TERBATAL PUASA KU..!! PURATA YG BACA LAW

34: MERDEKA
bangsa melayu skrg semakin bercerai berai.., bangsa melayu kini semakin lemah dan mungkin akan ditindas..cuba kita renungkan 10 atau 20 tahun akan datang,,apa yg akan terjadi....jgn sampai keistimewa

35: haram menikahi gadis 1 kampung,,,
fatwa baru dr jakim.. fatwa ini menimbulkan pedebatan dan bantahan..banyak pihak menyatakan bahawa JAKIM terbaru membuat keputusan...bagaimana JAKIM boleh mengeluarkn fatwa HARAM menikahi gadis 1 kamp

36: Fakta tentang kotak
Melalui kajian oleh 1011 orang pakar otak terkemuka dunia, fakta tentang kotak lawan teman wanita adalah seperti berikut adalah berikut. 1.) Boleh dipakai jika terjadinya peristiwa pecah-ata

37: Duda dan Janda
Di sebuah perkampungan ada seorang duda yang sudah berumur tinggal seorg dirumah nya..anak2nye sume bekerja di bandar...Berdekatan rumah nya itu ada seorang janda yang juga agak berumur dan juga tingg

38: Fakta Kawin
Di malam yang indah ini, sori, aku tulis ni waktu malam, aku akan mengajar korang mengenai perkahwinan. 1.) Lelaki biasanya berlutut untuk memohon wanita berkahwin dengannya, ini kerana lela

39: Cara untuk break-up dengan aweks
Ini adalah petua untuk break-up dengan aweks. Penggunaannya adalah atas risiko sendiri. 1.) Dapatkan awek. 2.) Fikir korang akan bahagia selamanya. 3.) Ingat korang akan bahagia selamanya.

40: cinta jarak jauh
selama 8thn erina&johan berhubung melalui internet dan banyak pengorbanan yang tlh mereka lakukan.selama itu jugalah,gurau senda,gaduh mencemuh,dah sebati dlm diri mereka.erina gadis u yang canti


Page 4 of 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]