Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Romantik Articles

51: Sepakat
Ketika mama sedang menyiapkan makan malam, terlihat beliau akan wajah sang putra kesayangannya yg muram durja. Sambil menyeduk nasi, mama pun memulakan percakapannya: Mama: apa yg dipikirkan

52: 3 langkah
cerita pasal jodoh kawin, memang seronok... 3 langkah je utk menuju ke gerbang perkahwinan... korang perhatikan tips-tips yg aku bg ni termasuk kos-kos yg terlibat scara langsungnya.... Langkah p

53: nikmat berkahwin
Bersama saya, Mee Shell dalam rancangan 'Mari Bernikah, Baru Berkahwin' terbitan TV 99, lekaaaaat dihati, mesra, cepat dan menjadi punyelah...! ditaja oleh Tongkat Pak Ali (nama bapak Roh

54: berita baik
PERHATIAN Berita baik kepada gadis-gadis, saya, Joker_90 kini menawarkan jawatan teman wanita(hamba abdi) untuk diisi oleh gadis-gadis sekalian. Syarat kelayakan: -Wanita -Berusia 17-19 tahun -Tidak

55: Jodoh
PERHATIAN Lelaki sejati mencari jodoh Ciri-ciri gadis pilihan: kecik, pendek, tapi tidak kentot, tidak kurus tidak gemuk, tidak sasa (mak nyah) tidak lembut (pondan), rambut tidak panjang tidak

56: jenis-jenis motor
Motor yang paling moden … … MODENasMotor yang ada hon … … … .. HONdaMotor yang paling best … … . Suzuki BestMotor yang paling bahaya … .. Hurricane (honda)Motor untuk ahli sukan …

57: kahwin tiga
. "Kenapa lelaki perlu beristeri tiga... ." jawapannya kerana : kerana kalau kawin satu isONE kalau kawin dua isTWO kalau kawin tiga barulah isTERI... .. 2. SENYUM pd orang tua tanda syg. SE

58: gi bercuti
Sepasang kekasih perabihkn cuti mreka dgn berkhemah tepi pantai.. tetibe si gurlz di kejutkn boyz tgh2 mlm bute.. boyz: "u nmpk x pe yg i nmpk?" lalu dilihatnyer si gurlz beribu binta

59: Tak Romantik Langsung
Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami: Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu? Suami : Kenapa? Isteri : Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bil

60: Warna sesuatu kertas melambangkan...
  "Ani : "Mengapa engkau menulis surat cinta dengan kertas berwarna Hijau Muda?" Ena : "Surat warna Hijau Muda itu bererti "Aku Cinta Padamu" Ani : "Kala


Page 6 of 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]