Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Romantik Articles

61: Akta 15 Undang2 Malaysia
Sepasang kekasih baru yang bekerja sebagai pekerja sosial.. Hamid danRosni selalu bersama walau kemana jua.. Suatu malam ketika mereka berduakeluar berdating…Hamid : “Kita nak kemana nie?Rosni :

62: Cumbu-cumbu
Milah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaan hatinya, Mamat yang bekerja sebagai petani.Suatu senja, ketika sedang berjalan-jalan dan menikmati pemandangan desa, mereka

63: tempat
Engkau lah tempat aku bercerita, engkau lah tempat aku mencari ilham, engkau lah tempat aku tenangkan fikiran, tempat kau lah aku selalu mandi hehehehehe....Owh Sungai Pinang..... sekarang kini sudah

64: romantika
Lelaki: Sudah sampai masanya kita berpisah.... Gadis: Berpisah?! kenapa?! kenapa baru sekarang? kenapa tak 2-3 tahun dulu?! Lelaki: Kita harus berpisah jugak! Gadis: Apa salah saya? k

65: KISAH SEORANG SUAMI
Seorang lelaki sedang melintas jalan bersama isterinya pada suatu petang. Nasib malang menyebabkan dia kemalangan. Isterinya selamat tetapi si suami mengalami hentakan dikepalanya menyebabkan dia koma

66: Istana yg indah
Sepasang kekasih sedang berdating di tepi pantai. Lelaki: Sayang, setelah sekian lama kita bersama.... bolehkah kita membina istana kita yg indah sama2 ? Perempuan: (gembira) boleh sangat

67: bangla
ada lah sepasang suami isteri yang baru kahwin tinggal berjiran ngan bangla gatal..suami tu keja polis,isteri pula suri rumah..Pada malam pertama diorang, si suami dah buat macam2 persediaan untuk &q

68: kalau jadi
sepasg kekasih sedg berdating kat tepi tasik ayg: lau ayg jadi bunga, abg nk jd ape?? abg: jadi kumbanglah ayg: (muka masam) lau jadi bulan??? abg: jadi bintg la syg... knape masam je?? a

69: khas utk lovers.....
rinduku umpama ombak yang melanda,   rindumu umpama pantai bergelora,   tidurku dibuai mimpi,   tidurmu dibuai air liur basi...

70: Cinta Terbalik...(sila baca dar bawah ke atas)
Teruna: “Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama.”Cewek: “Apakah kau rela kalau aku pergi?”Teruna: “Tentu Tidak! Jangan sesekali kau berpikiran seperti itu.”Dara: “Apakah kau


Page 7 of 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]