Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1001: xsalah mencuba...:)
1. Open Microsoft Word 2. taip =rand(200,99) 3. pastu tekan ENTER 4. ....tunggu jap.... 5. WALAAA!!! **nak kongsi dgn korang jer...tp kalo korang nak tau...Even Bill Gates pun tak re

1002: Berbagai Petua Untuk Tahan Lamaa...
KELAPA PARUTUntuk lebih tahan lama... selama 2 tahun. Belah kelapa dan ambik sebelah sahaja. Gunakan pada 31 December 2005. Dan sebelah lagi pada 1 Januari 2006. Wah?... tahan sampai 2 tahun kan ?...

1003: .::CaRa ToPuP RM10 TaHan LeBiH LaMer::.
hmm..org kata pkai line lg save dr prepaid..tp korg msti trperanjat dgn ape yg bakal aku citerkan ni..top-pup RM 10 tp blh tahan smpi 1 bulan tak kira la klau korg brgayut brape lama skalipun,hantar b

1004: budak punya cerita
patutnye aku tulis.. tp letak je la attachment..hehe.. enjoy...

1005: Superhero
ini adalah kelemahan 10 superhero terkemuke dunie: 1.) Superman (takut kat kriptonite? salah, sebenarnye takut kat bende2 hijau. Tak kirelah katak hijau, daun pisang, mambang hijau, tin milo, the

1006: korang semua sama aje!!
Seorang Pelancong Cina masuk kedalam sebuah bar di Hawaii dan dia amat terperanjat kerana didalamnya terdapat Steven Spielberg! Pengarah filem yang ternama. Sedang dia enak menikmati minumannya tiba-t

1007: kusangkakan ianya benar.........
"Abang ni, pakai tu elok-elok la sikit," kata Liza lembut sambil membetulkan pakaian Usin. Usin tersenyum memandang isterinya."Cantik isteri abang hari ni," Usin mencubit pipi L

1008: Penjual Telur
Penjual Telur Di sebuah pasar tradisional. Pembeli: "Dik, telur sekilo berapa?" Penjual: "Telur ayam atau telur itik?" Pembeli: "Telur ayam." Penjual: &quo

1009: Pengetahuan Am
Tahukah anda?..Apabila kita membuang air kecil, badan kita akan menjadi sejuk kerana telah melepaskan haba melalui bahan kumuh. Jika kita men’gencing’ orang lain, maka haba akan ter

1010: Bersabarlah
"Anak gadis saya yang masih menuntut di universiti itu sekarang menetap di sebuah Apartement Kuala Lumpur !" cerita Jenet di kampung kepada Kak Fasha dengan penuh rasa bangga. "Setiap


Page 101 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]