Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1021: Kenapa kau tak lari
Ketika hantu datang ke sebuah kampung, semua oranglari bertempiaran, kecuali pak imam dan seorang petani. "Aku tahu kenapa pak imam ini tidak lari apabila melihatku, kerana dia merasa selamat de

1022: Jurujual dan petani
Seorang jurujual sedang cuba memujuk seorang petani untuk membeli sebuah basikal yang dijualnya. Si petani menolak kerana tidak mahu membeli basikall, tetapi jurujual nampaknya tidak mudah menyerah.

1023: Anak Manja
Datin Jenet adalah ibu kepada Fasha. Beliau hendak mendaftarkan Fasha ke sebuah sekolah baru. Kerana Fasha adalah anak kesayangannya, maka Datin Jenet memberikan penerangan yang panjang lebar kepada g

1024: hantu oh hantuooo5
pontianak,pocong dan toyol da x tertahan lg nk pegi kat restoran tomyam pak usup.. pontianak: weh.. aku dgr restoran tomyam yg baru bukak tu kn.. ummphh!!!!drakula: ye la.. aku pun terliur.. aku

1025: Penyelam
Suatu hari seorang penyelam sedang melihat terumbu karang. Pada kedalaman 8 meter, tiba -tiba dia melihat seseorang berada disampingnya. Dia sangat terkejut kerana orang tersebut tidak memakai perala

1026: MINAH TUDUNG
Minah tudung zaman sekarang rmai yg xda otk..BODO! chorus pkai tdung tpi pkai pkaian ketat2 BODO! chorus ada pula pkai tdung tp pkai t-shirt pula BODO! chorus manakah tidak masyarakat kita dp

1027: Pelupa
Samsul adalah seorang yang sangat pelupa. Menyedari kekurangannya, dia pun berbincang dengan temannya Badrul. Badrul : Apakah usaha yang telah kau lakukan? Samsul : Aku sudah beli buku mengenai Progra

1028: 100 tahun dahulu
Fasha baru  berumur 7 tahun dan dia menceritakan harapannya kepada  ibunya , Fasha: "Saya berharap yang saya dilahirkan 100 tahun yang lalu!" Ibu : ASTARFIRULLAH AL AZIM, kenapa d

1029: Science vs Kenfana
Slm hormat, bersama saya masdon akmar sudip. Bersiaran kita secara langsung di arena tinju di mana SCIENCE akn b'temu KENFANA di gelanggang bukit  antrabangla. Kedua-duanya pe

1030: Ceita lucah atau ???????????
Cerita 1 Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usapbatang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. Aminah pun menjerit "..Nek lemang ni nak buat macam mana, d


Page 103 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]