Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1021: Anak Manja
Datin Jenet adalah ibu kepada Fasha. Beliau hendak mendaftarkan Fasha ke sebuah sekolah baru. Kerana Fasha adalah anak kesayangannya, maka Datin Jenet memberikan penerangan yang panjang lebar kepada g

1022: hantu oh hantuooo5
pontianak,pocong dan toyol da x tertahan lg nk pegi kat restoran tomyam pak usup.. pontianak: weh.. aku dgr restoran tomyam yg baru bukak tu kn.. ummphh!!!!drakula: ye la.. aku pun terliur.. aku

1023: Penyelam
Suatu hari seorang penyelam sedang melihat terumbu karang. Pada kedalaman 8 meter, tiba -tiba dia melihat seseorang berada disampingnya. Dia sangat terkejut kerana orang tersebut tidak memakai perala

1024: MINAH TUDUNG
Minah tudung zaman sekarang rmai yg xda otk..BODO! chorus pkai tdung tpi pkai pkaian ketat2 BODO! chorus ada pula pkai tdung tp pkai t-shirt pula BODO! chorus manakah tidak masyarakat kita dp

1025: Pelupa
Samsul adalah seorang yang sangat pelupa. Menyedari kekurangannya, dia pun berbincang dengan temannya Badrul. Badrul : Apakah usaha yang telah kau lakukan? Samsul : Aku sudah beli buku mengenai Progra

1026: 100 tahun dahulu
Fasha baru  berumur 7 tahun dan dia menceritakan harapannya kepada  ibunya , Fasha: "Saya berharap yang saya dilahirkan 100 tahun yang lalu!" Ibu : ASTARFIRULLAH AL AZIM, kenapa d

1027: Science vs Kenfana
Slm hormat, bersama saya masdon akmar sudip. Bersiaran kita secara langsung di arena tinju di mana SCIENCE akn b'temu KENFANA di gelanggang bukit  antrabangla. Kedua-duanya pe

1028: Ceita lucah atau ???????????
Cerita 1 Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usapbatang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. Aminah pun menjerit "..Nek lemang ni nak buat macam mana, d

1029: berkelai pulak dah!!!
science mengamuk sparta terderngar khabar angin sebab dia duk atas angin tntng musuh barunya iaitu  the sailorman ehhh silap daa,mileyscience ambik kuda yng bernama HIDALGO untuk ditunggang ke bu

1030: emperor lelouch.
kenfana telah mengtahui tentang pembelotan science.jadi dia pun menyuruh yg seakan2 iras dgnnya mengganti tmpatnya.dan kenfana tergelak terbahak2 melihat tindakan bdh science yg tidk thu bahawa org yg


Page 103 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]