Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1061: kumis
Pada Suatu hari, ada seorang gadis manis sedang menaiki bas. Dalam perjalanan, tiba-tiba si gadis terasa hendak membuang air kecil. Pada mulanya, si gadis dapat menahan, akan tetapi lama kelamaan tang

1062: hantu oh hantuooo3
pada suatu pagi2 buta kat ujung kampung..toyol: wahai rakan2 ku sekalian mari3... mari cuba rumah yg kte takuti ni.. mari3.. skali masok cme sedarah saja(matawang alam antu)..pocong, pontianak dan dra

1063: Ambil Wudhu
Satu hari, di sebuah kampung ada sorang budak lelaki yang selalu ikut ke surau. Nak dijadikan cite, Disebabkan tuan imam sakit, dia ni disuruh menjadi imam. Bacaan solatnya sangat baik dan merdu suara

1064: seludup pasir??
Atong melalui sempadan Siam menggunakan basikal. Dua beg besar tersandang di belakang Atong. Pak Mat Kastam menahan Atong dan bertanya, "Apa dalam beg tu?", "Pasir," jawab Atong. "Turun dari basikal!

1065: saksi serba tahu
Di sebuah mahkamah, satu kes sedang di dengar dengan menghadirkan seorang saksi utama seorang ibu tua. Peguamcara mendapat giliran pertama untuk bertanya beberapa soalan kepada saksi. Peguamcara : Ib

1066: Phewiit , Keriting halus !
Ada sebuah kampung, tinggallah seekor  burung Tiung yang dipelihara oleh seorang tua bernama si Gundul. Tiung ini pandai bercakap. Bukan itu saja, dia ada kuasa yg luar biasa, iaitu Telus

1067: PANTANG MUNDUR
Ada seorang Om yang baru tamat belajar Silat dan bertapa dari Gunung Karakatoa selama 20 tahun. Untuk membuktikan kehebatannya, beliau pergi ke sebuah kampung untuk mencari gaduh. Sebelum

1068: one kick boy !!!
         Pada waktu Asar, di dalam surau kecil Kg Durian, ada empat orang lelaki hendak solat Asar. Oleh sebab tuan imam tidak ada, maka lelaki pertama 

1069: Kisah x Benar
setelah aku hack profile musang semua.baru aku tahu jwpn untuk teka-teki ni. Musang = Velove + ale-aleale-ale = ? + ? Velove = Daun Bawang +  maybe bawangdiorang ni orang yg same je.

1070: Kisah Benar
Setelah sekian lama mencari jawapan barulah aku tau.aku dah hack profile musang semua dan inilah yang aku dapat Musang = ale-ale + veloveale-ale = ? + ?velove = Daun Bawang + ?x lawak pun kan tapi ini


Page 107 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]