Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

101: [kenanagan] Lawak Motor
[kenanagan] Lawak Motor Kisah Pertama:Sewaktu aku berada di Jelutung. Jalan tu kan penuh sesak. Badan aku agak besar sedikit. Pada hari tu aku menumpang seorang kawan pergi ke Komtar naik motor ka

102: soalan
hanya hong kong ada 2 di indonesia ada 1 di dunia tiada

103: cerita telor orang ke telur ayam?
baca betul2!!! faham kan ayat.... click link http://asrirayrock.blogspot.com/2010/10/masalah-telor.html

104: Ular tumbuh kaki

105: alahai pandir
pandir , seorang anak yatim yang taat pada perintah ibunya . suatu hari ibunya menyuru pandir membelikan ubat sakit perut . ibunya memberi pandir wang dan menyuruh pergi ke kedai Ah Seng untuk membeli

106: Pasal Ayam
Ayam A man wet to buy ayam dekat pasar! Man : Tokey, sayap ayam ada? Tokey : Habis bos… Man : Paha ayam? Tokey : Habis juga lah bos… Man : Pukiayam tuL! Tokey : Itu pun habis! Man : @

107: penimbang
Penimbang berat Di sebuah Mall yang sesak dengan pengunjung.. ada satu alat pengukur berat badan yang cukup canggih.. Hanya dengan membayar RM 1.00 kita akan diberitahu berapa berat badan kita oleh p

108: Kisah RM1 dan RM50
Duit seringgit telah bertemu dengan lima puluh ringgit dan bertanya:RM1 - Oit, lama tak nampak, mana hang p?RM50 - Aku p merata tempat. P stadium tgk bola, konsert AF, shopping complex, tengok wayang,

109: kisah benar
kisah ni terjadi kat kwan aku die ade adik OKU sket. satu hari sdang die duk2 tgk cerekarama ngan kawan aku ni, die tanye 'kak..rumah orang2 tua tu ade sape je?'  kawan aku bgtaw la ade org tua2.

110: Lawak spontan.. : )
  TANDAS   Man:wei, benti kat situ jap..aku nk g public toilet jap.. Men:ok2..silakan Akibat x thn nk kencing, man pon dgn sepantas kilat membayar 20sen kpd makcik tu, trs ke toilet&helli


Page 11 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]