Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1091: Lawak empunya nama(tajuk kebende ni)
Yeahhh...ini dia DJ Dave.sblm aku mulakan lawak aku yg x brpa hebat ni mri kita berpantun dek si Musang Kajang Pak Malau kajang berlipat,Kajang Hamba Musafir lalu,Kajang Pak Malau terlanjang bulat,Kaj

1092: Islam Hatori 4
ninja hatori dah blaja semayang (utk rwyt pnh ninja hatori, tgk posting Islam hatori), cuma banyak  lagi yg dia masih tak tau......hatori: ustaz.... ustaz: haa, ape pulak ko nak tanya kali ni?hat

1093: Islam Hatori 3
lain hari ninja hatori jumpa ustaz, nak tanya soalan le tu gamaknya... (rujuk posting Islam Hatori utk tau rwyt pnuh ninja hatori)hatori: ustaz, sebagai orang islam ni, berapa rukun kita kena tau dan

1094: Islam Hatori2
ninja hatori (untuk riwayat lengkap ninja hatori, rujuk posting Islam Hatori)ninja hatori pada waktu yg lain bertanya kepada ustaz hatori: ustaz, kalau saya nak mandi kat tasik, ke mana saya kena meng

1095: Islam Hatori
ada sorang ninja nama dia Hatori, atau senang panggil nama dia ninja hatori, dalam pengembaraan menuntut ilmu mempertahankan diri dia pegi la ke Malaysia, kononnya nak belaja silat. nak dijadikan cite

1096: PM sesat
ada satu kisah di negeri antara dua angin (minyak angin ngan angin tayar), ada sorang PM ni (Putera Memanda, bukan PM yg tu) semua orang di negeri tu tau yg memang PM ni bengong sikit.ada sekali tu di

1097: sultan sesat
pada satu zaman dulukala, ada sorang sultan yang memerintah satu negeri atas angin, (angin lintang kut). Sultan sorang ni memang suka buat bende2 pelik.satu hari dia gi berburu, kebetulan pada hari ju

1098: mamat sesat
ada sorang mamat (memang nama sebenar) berasal dari kampung Dusun, baru balik belajar luar negeri (oversea, ala kat indon je). sebab baru balik dari oversea dia rasa diri dia dah pandai sangat. so sa

1099: Rokok
10 sebab anda perlu berhenti merokok. 1.) Anda tidak lagi bernafas dengan oksigen tetapi dengan asap rokok. 2.) Isteri anda merayu dan melutut meminta cerai. 3.) Bila X-ray, doktor menjumpai

1100: Kenali Pasukan Bola Anda
Anda peminat bola sepak? kenali pasukan Bola anda (Horoskop nih, aku tilik sendiri) Januari (Juventus) -Anda seorang yang romantik melampau, suka curang, cakap tak pernah betul, periksa tak kir


Page 110 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]