Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1101: Rokok
10 sebab anda perlu berhenti merokok. 1.) Anda tidak lagi bernafas dengan oksigen tetapi dengan asap rokok. 2.) Isteri anda merayu dan melutut meminta cerai. 3.) Bila X-ray, doktor menjumpai

1102: Kenali Pasukan Bola Anda
Anda peminat bola sepak? kenali pasukan Bola anda (Horoskop nih, aku tilik sendiri) Januari (Juventus) -Anda seorang yang romantik melampau, suka curang, cakap tak pernah betul, periksa tak kir

1103: Ikan Besar
Pada zaman dahulu, hiduplah seekor ikan Keli sepanjang 5 meter dan seberat 500 kg di sebatang sungai bernama Sungai Broadband. Ramai pemancing telah pergi ke Sungai Broadband untuk ber tarung

1104: Huh?...
Ini ada satu cerita di kedai makan mamak bangla mana tah... Mat : Eh..asal ngan ko nih ha?..Asyik mkn pedas jher..giler.. Mot : So?..No Pedas No Life...Chewah.. Mat : Kau nak tau tak...minggu

1105: kenangan yg x mgkn dlupakan
kenangan ini berlaku thn lps. citanya mcm ni...aku ni hantu petai.. selalunya kalau aku nk mkn petai, mesti pilih hari cuti. kalau setakat cuti sehari memang x berbaloi... aku memang pulun gila makan

1106: nasi goreng racist
aku ada sorang member yg selalu sama2 gi lepak kat mapley, dia ni kalu order makanan ada 2 je, kalau tak nasi goreng cina, mesti nasi goreng daging merah. hinggalah pada suatu hari (subuh) time k

1107: Minah terjun menara
Minah(bukan nama sebenar) baru putus cinta(bukan cinta sebenar) mengambil keputusan hendak terjun menara(bukan menara sebenar). Beliau(bukan gelaran sebenar) menaiki lif(bukan lif sebenar) dan mene

1108: Tok Imamku
Seorang Tok Imam sedang dudk bersantai bersama beberapa orang jemaah sementara menunggu waktu Asar. Tiba-tiba, seorang perempuan seksi melintas. Lantas, Tok Imam tadi berkata, "Astaghafirullahala

1109: ceramah ustaz...
ustaz surau ingin berceramah tentang adab masyarakat setempat... sesungguhnya mencarut itu adalah perbuatan yang kejam,hina dan berdosa.. setelah selesai berceramah..ustaz pun keluar menuju ke

1110: pengulas bola
1 perlawanan bola sepak d antara Liverpool & Man Utd sedng blansung…2 pengulas seperti biasa mengulas perlawanan… Pengulas 1 : oo..nampakny bola telah dirampas &..


Page 111 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]