Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1101: Ikan Besar
Pada zaman dahulu, hiduplah seekor ikan Keli sepanjang 5 meter dan seberat 500 kg di sebatang sungai bernama Sungai Broadband. Ramai pemancing telah pergi ke Sungai Broadband untuk ber tarung

1102: Huh?...
Ini ada satu cerita di kedai makan mamak bangla mana tah... Mat : Eh..asal ngan ko nih ha?..Asyik mkn pedas jher..giler.. Mot : So?..No Pedas No Life...Chewah.. Mat : Kau nak tau tak...minggu

1103: kenangan yg x mgkn dlupakan
kenangan ini berlaku thn lps. citanya mcm ni...aku ni hantu petai.. selalunya kalau aku nk mkn petai, mesti pilih hari cuti. kalau setakat cuti sehari memang x berbaloi... aku memang pulun gila makan

1104: nasi goreng racist
aku ada sorang member yg selalu sama2 gi lepak kat mapley, dia ni kalu order makanan ada 2 je, kalau tak nasi goreng cina, mesti nasi goreng daging merah. hinggalah pada suatu hari (subuh) time k

1105: Minah terjun menara
Minah(bukan nama sebenar) baru putus cinta(bukan cinta sebenar) mengambil keputusan hendak terjun menara(bukan menara sebenar). Beliau(bukan gelaran sebenar) menaiki lif(bukan lif sebenar) dan mene

1106: Tok Imamku
Seorang Tok Imam sedang dudk bersantai bersama beberapa orang jemaah sementara menunggu waktu Asar. Tiba-tiba, seorang perempuan seksi melintas. Lantas, Tok Imam tadi berkata, "Astaghafirullahala

1107: ceramah ustaz...
ustaz surau ingin berceramah tentang adab masyarakat setempat... sesungguhnya mencarut itu adalah perbuatan yang kejam,hina dan berdosa.. setelah selesai berceramah..ustaz pun keluar menuju ke

1108: pengulas bola
1 perlawanan bola sepak d antara Liverpool & Man Utd sedng blansung…2 pengulas seperti biasa mengulas perlawanan… Pengulas 1 : oo..nampakny bola telah dirampas &..

1109: Karangan terbaik UPSR
Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku. Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang

1110: tekateki snang jerrr
ade 1 kapal selam,tp muatan die utk 10 jer,so msukla 10 orang penumpang nie...1,2,3,4.....9,tp penumpang yg pling las nie pregnant,pas msuk jer pnumpang yang pregnant td kapal tue trus tngglam,knape??


Page 111 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]