Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1111: Kansel
Nape pulak

1112: Siapa itu?
PERHATIAN Bahawasanya, saya, PEMEGANG MOHOR BESAR KETUA KAMPUNG SAYA, akan mengumumkan keganasan seekor toyol kepunyaan Tok Bomoh Ke Cun Dang dari Siam. Toyol itu dikatakan terlepas dari belenggu

1113: Jangan buat lwn Buat
Buat 1.) Bace doa sebelum makan, baru berkat. 2.) Perbanyakkanlah pergi ke masjid dan surau. 3.) Taubatlah sebelum terlambat. 4.) Jangan ponteng puasa. 5.) Hormati orang tua. 6.) Berbua

1114: Aku si penipu
Tahukah anda? 1.) Jika anda cuba membaling duit syiling, bahagian kepala lebih cenderung untuk ke bawah. (Aku tak tau, aku ade duit kertas je) :p 2.) Sekuat manepun manusia, mereka tidak dapa

1115: teka teki aku plak..
sini teka teki dari aku plak...korg terai la jawab kalo terer... nih bukan jawapan buduh2 tau.. tp btol2 bole pakai...aku pas tau jawapan pn aku senyum je pikir btol jugak jawapan dia...soalan dia si

1116: Keluarga bahgia
Kisah 1Di sebuah rumah..“Spe nk ikut abah??angkt tgn..”tnya si ayah. Semua anak pn ngn teruja angkt tgn..sorng anak mencelah “kite nk g mne bah??”Ngn selumber si ayah berkata,“nk g Jambann

1117: Bil telefon
Bil telefon sebuah keluarga naik melambung. Suami telah memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang; Suami : Ini dah melampau!! Gunakan telefon sesuka hati..Ayah tak gunakan telefon rumah, ayah

1118: TEKO?
1.ikan ape paling besar yg ad d laut? 2.kuali ape paling besar?

1119: fatimah
pd suatu hari, ade sorang petani ni isteri dia mengandung. ble dah sarat, dia pun bwk la isteri dia pi hospital. on the way nak gi spital, dia nampak lombong bijih timah yg dah lama ditinggalkan. Past

1120: tekka-tekkkkkiiii
  dalam byk2 binatang, binatang ape yg paling rock ?


Page 112 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]