Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1121: Ke tepi! Ke tepi!
Satu kemalangan berlaku menyebabkan kesesakkan jalanraya, orang ramai bersesak-sesak melihat mangsa kemalangan.Anda kebetulan ada di situ dan mahu melihat tapi takde peluang. Anda mendapat satu idea..

1122: rumah usang 1
ini pengalaman aku sendiri ketika umur 12 tahun.dengarkan   10 tahun yg lalu........ ade satu kisah dua org  budak yg melalui jln yg di kata ada penunggu di sebatang pokok di pinggi

1123: Manusia x pernah silap?? Betul atau tidak..
Manusia nie mcm2 ragam..tapi naper benda lain pulak yang jadik mangsa...baik korang baca dulu..   Harapkan pagar, pagar makan padi : Ni aper kes, pagar boleh makan tumbuhan..x logik langsu

1124: serentak
Dua orang kanak-kanak jatuh ke sungai dan mereka tidak pandai berenang. Salah seorang dari kanak-kanak itu berteriak, “Tolong, Tolong”. Rakannya yang lain berkata, “Mungkin lebih baik kalau kita

1125: Sama jugak
Temubual seorang pemuda dengan pakcik gembala kambing biri-biri. Pemuda : Baguslah ternakan biri-biri pakcik. Boleh saya tanya beberapa soalan tak? Pakcik : Boleh... Pemuda : Berapa jauh biri-biri

1126: Manusia Dan Binatang Tidak Dapat Dipisahkan
Ni saja nak kongsi pendapat..Bukti-bukti bahawa manusia bersaudara dengan binatang..Kalau korang x cayer,,cuba baca ni.. Bodoh Macam Lembu : Bodoh2 lembu pun, kiter gak makan dia, dia xder selera pun

1127: t n t lawak
Banyak -banyak binatang... binatang apa keluar haid..jwpn:kura-kura... ala tu pun tak tahu... keluar HEAD..tak paham jugak.ala kepala le..dlm banyak2 binatang... binatang apa yang bertelur dan beranak

1128: tiga sahabats
Al kisah adalah 3 orang sahabat yang sungguh susah hidup mereka. Ghuyub seorang pengira tiang letrik yang bertauliah, Kulop pula seorang pencabut uban monyet profesional, manakala Nyot pula seorang pe

1129: setem
Disebuah negeri terdapat beberapa orang Raja yang memerintah. Raja-raja di negeri itu pulak ditadbir oleh seorang Perdana Menteri yang terkenal dengan kediktatorannya. Pada satu hari Perdana M

1130: tak paham bahase
Cerita 1Seorang jurugambar mengambil gambar seorang tua yang menyambut hari jadinya yang ke-80 berkata, "Saya berharap dapat mengambil gambar anda lagi tahun depan. "Mengapa tidak anak mu


Page 113 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]