Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1181: Cara2 Nak cover malu
1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..2. Kalo terjatuh beskal: ce

1182: SUAMI SETUJU
Ada sepasang suami isteri tak pernah sependapat dalam banyak hal. Si isteri selalu merungut kepada suaminya disebabkan suaminya tak pernah menyetujui apa juga cadangan yang dibuatnya.Suatu hari si is

1183: POTONG ZAKA_...
Sutau hari diakhir tahun 80an, dua sahabat.. Seorang lelaki China (muallaf) dan seorang lelaki Melayu sedang berbual-bual...    Apek: Lu potong zaka ada bagut ka? Ali: Manyak bagut.

1184: Liana
"Sungguh memalukan!!" "Maafkan saya bapak, sa..saya..saya menyesal!", Liana terisak-isak di hadapan bapaknya. "Menyesal???? Dah terlambat! Kau tahu tak? Nama keluarga

1185: Lawak Buah
Ketua puak tu pun mengarahkan anak buahnya supaya membunuh ketiga lelaki itu utk dijadikan santapan. Ketiga lelaki itu pun merayu dgn sepenuh hati supaya mereka dibebaskan. Oleh kerana mereka m

1186: Sepuluh Sebab Cuci Motor Adalah Lebih baik Dari Berkhalwat
1.Cuci motor boleh dilakukan depan kawan-kawan tanpa merasa malu dan bersalah. 2.Masa sedang asyik menggosok dada motor tak perlu tengok-tengok kiri kanan. 3.Motor tak merengek-rengek masa ia

1187: Makanan Yang Sihat
Salim sering mengeluh sakit kepala dan dada. Doktor menganjurkan agar dia berhenti merokok dan minum minuman keras. Selain itu harus berhenti makan daging kambing, daging kesukaan Salim. Doktor :

1188: nombor telefon *****???
Kekadang menyembang dengan orang tua ni kelakar pun ada, terasa 'bunk' pun ada. Kena pulak yang kita tengah hadap tu bukan alang-alang orang. Agaknya pada mata dia, seronok kot tengok kita terkulat-ku

1189: suami hebat
Ketika makan tengahari bersama, Pian berbual dengan Amat jiran sebelah rumahnya. Pian: “Amat, aku dengar semalam kau bertengkar dengan isteri kau?” Amat: “Ya betul…” Pian: “Mesti hebat kan

1190: SEX budak
Alkisah seorg anak pompuan yang baru masuk tadika bertanya kepada mummynya.. 'Mummy, mummy? sex tu apa Mi?'.. Terkedulah si ibu.. Terasalah akan kemodenan zaman skrg yg berjaya membuatkan man


Page 119 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]