Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1181: POTONG ZAKA_...
Sutau hari diakhir tahun 80an, dua sahabat.. Seorang lelaki China (muallaf) dan seorang lelaki Melayu sedang berbual-bual...    Apek: Lu potong zaka ada bagut ka? Ali: Manyak bagut.

1182: Liana
"Sungguh memalukan!!" "Maafkan saya bapak, sa..saya..saya menyesal!", Liana terisak-isak di hadapan bapaknya. "Menyesal???? Dah terlambat! Kau tahu tak? Nama keluarga

1183: Lawak Buah
Ketua puak tu pun mengarahkan anak buahnya supaya membunuh ketiga lelaki itu utk dijadikan santapan. Ketiga lelaki itu pun merayu dgn sepenuh hati supaya mereka dibebaskan. Oleh kerana mereka m

1184: Sepuluh Sebab Cuci Motor Adalah Lebih baik Dari Berkhalwat
1.Cuci motor boleh dilakukan depan kawan-kawan tanpa merasa malu dan bersalah. 2.Masa sedang asyik menggosok dada motor tak perlu tengok-tengok kiri kanan. 3.Motor tak merengek-rengek masa ia

1185: Makanan Yang Sihat
Salim sering mengeluh sakit kepala dan dada. Doktor menganjurkan agar dia berhenti merokok dan minum minuman keras. Selain itu harus berhenti makan daging kambing, daging kesukaan Salim. Doktor :

1186: nombor telefon *****???
Kekadang menyembang dengan orang tua ni kelakar pun ada, terasa 'bunk' pun ada. Kena pulak yang kita tengah hadap tu bukan alang-alang orang. Agaknya pada mata dia, seronok kot tengok kita terkulat-ku

1187: suami hebat
Ketika makan tengahari bersama, Pian berbual dengan Amat jiran sebelah rumahnya. Pian: “Amat, aku dengar semalam kau bertengkar dengan isteri kau?” Amat: “Ya betul…” Pian: “Mesti hebat kan

1188: SEX budak
Alkisah seorg anak pompuan yang baru masuk tadika bertanya kepada mummynya.. 'Mummy, mummy? sex tu apa Mi?'.. Terkedulah si ibu.. Terasalah akan kemodenan zaman skrg yg berjaya membuatkan man

1189: Diam Ketika Makan
Sebuah keluarga yang terdiri dari ayah, ibu dan seorang anak sedang makan malam bersama. Anak : "Ayah, di..." Ayah : "Diam! Sewaktu makan tidak boleh bercakap!" Setelah seles

1190: Rilek le...
Erman dimasukkan ke ICU setelah dibelasah teruk akibat menggoda isteri Ghani... Rakan-rakannya yang melawat sangat sedih dan bersimpati diatas kemalangan yang dihadapi oleh Erman. Namun ada seora


Page 119 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]