Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1251: xtahu laaaaa
"Pada suatu hari ahmad dan rakan karibnya, hassan, pergi mancing kat sungai. Dalam bosan2 menunggu ikan, ahmad berkata, ahmad: aku ada satu cerita. hassan: cerita ape? ahmad: nanti kalau aku

1252: Jangan Takut
Kat zoo, sorang pekerja dimarahi ketuanya. Ketua:     Apsal kamu tak kunci kandang singa ni semalam? Bahaya betul. Pekerja:  Tak perlu risau bos, mana ada org berani nak c

1253: Buat Ayat
Cikgu: Pelajar2, buat satu ayat guna 20 perkataan pasir. Pelajar: Gila ke hapa cikgu ni..mana bleh guna 20 perkataan pasir dalam satu ayat. Cikgu: Kenapa pulak tak bleh? Dgr cikgu buat ayat "

1254: wo chu taw!!!!!!
Nii peristiwa yang benar2 berlaku kat aku mase aku Form 4 dulu-dulu.. mase tu waktu solat....kat skul dlm kul 1.30..bese r..lepas skulah abis kan, ade solat zohor berjemaah kat surau sekolah..sl

1255: maksud ketawa versi internet..
1. Ketawa orang kaya: Muahahhaahaha 2. Ketawa terbahak-bahak: Hark hark hark 3. Ketawa kebaratan: Ha ha ha ha ha 4. Ketawa sambil tutup mulut: Hi hi hi hi hi 5. Ketawa berdekah-dekah: Kah kah ka

1256: laki muda ♥ pompuan tua
korang prasan x...ada satu fenomena yg tengah melanda negara kite skrg niii...IAITU 'fenomena lelaki muda kahwin pompuan tua...' nape ye agak2nyer?????  Sebab2 ramai lelaki muda kahwin pompu

1257: bawang!!!!
watak-watak :anak = bawang ibu = kunyitayah = petola Petang tu, si kunyit tengah memasak kat dapur..lalu masuk la si petola ke dapur menjenguk isterinya yang sedang memasak tu.....kunyit: sob...

1258: KO TERER KO JAWAB LAAAAAAAA
APE STATUS RAMLI????Beberapa tahun lepas Ramli jumpa seorang janda bernama Ramlah yang mempunyai anak dara bernama Jamilah. Ramli berkahwin dengan Ramlah dan Jamilah adalah anak tiri Ramli. Sel

1259: Jam Dinding
Ada sekali tu ketua kampung orang asli telah dihadiahkan jam dinding oleh pihak tentera kerana menolong mereka dalam operasi. Alangkah bangganya ketua orang asli tersebut bila jam tersebut di gant

1260: Presiden Vs Menteri
Seorang Menteri telah mengatur janji untuk bertemu dengan Presiden. Tapi ia terlambat 2 jam dari waktu yang telah dipersetujui, sehingga Presiden marah benar kepadanya. "Kemana kamu pergi?&


Page 126 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]