Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

121: Tiba2 Kenangan Manis itu Kembali
ada la suatu hari tu..aku pi..kenuri kahwen sorang membe..membe sekolah teknik zaman purbakala dulu..dia ni dulu kat sekolah mat bunga..p sekolah pakai kopiah..siap jadi ketua kelas lagi..mana pulun

122: Pakcik Memang Hebat
sebenarnya dah lama aku nak cereta pasal kewujudan KFC kat sebuah daerah paling maju di negara kedah,pendang...gila kentang sungguh..sejak dibuka sampai harini..KFC pendang dah mencapai tahap jualan

123: Bercerita tentang Geng 3 Line
geng ni kemas tadika selalu..bangel mau besar-besar..salam mau kilas kilas..cakap mau pantun pantun..meeting sana meeting sini..buah macam2 buah..buah pelir..buah keras..buah dada..buah siku lipat.

124: teka teki
1.kain pe yg pling berat dlm dunia??? 2.kalau 1+1=2,jawapan lain die ape??? 3.apa persamaan ikan kod ngan kod gitar??? lau korang leh jawab sye bg korang hadiah.. erm ape tnggu lagi jwb2... hahahaha..

125: LOL...
Suatu hari Mutu disuruh oleh bosnya untuk mengecat garisan putih di tengah jalan raya.Hari pertama, Mutu mengecat sejauh lima kilometer.Tapi hari esoknya dan hari-hari berikutnya, bos mutu menjadi pel

126: teka teki
dlm dunia ni ade bnyk jenis kuda,... mcm2 susah nk ckp coz aq pown x tau sngt nme die,, lau korang tau an kuda ape yang nampak kite sedangkan kite x nmpk die??? jawb2..

127: sape bodoh?
Sorang laki tua sdang gunting rmbut, tetibe, dtang sorang budak, tukang gunting rambut tu pun bisik kat laki tua tu.. "ni la budak paling bodo,nk tau nape?biar aku buktikan skang,"ckap tukang gunting

128: Abu kena langgar
Abg Burn: wei abu!Kau sekolah kat mane ek sekarang? Abu:Sekolah langgar..Apesal weh? Abg Burn:Habis tuh kau hari-hari kena langgar la? Abu:Takde la wei. Kelas aku duk kat tingkat dua. Mane boleh diora

129: Tiga sahabat
Dalam sebuah kapal terbang,duduklah tiga sahabat.Sahabat itu terdiri dari lain-lain kaum iaitu kaum indonesia,kaum melayu dan kaum inggeris.Tiba-tiba si inggeris ni pun mengambil sebuah botol arak yan

130: Hitam
Kononnya cerita ini berlaku di sebuah kampung yang di mana semua penduduknya berkulit hitam.Semakin hitam seseorang semakin dianggap hebat.Pada suatu hari sepulangnya dari sekolah,ada tiga orang pelaj


Page 13 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]