Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1301: CRITA SRAM
"Kengkawan.. Nie aku ada satu cerita ngeri aku nak share ngan korang.. Kisah nie berlaku kat kawan aku kat Ipoh la..Kawan aku nama dia Ahmad.. Dia nie kerja kilang ikut shif.. Dia nie shif petang

1302: di dlm tandas awam
Satu hari ketika baru saja tiba dr kuantan, aku singgah sekejap di KlCC.Aku ada something utk dibeli. Ketika aku sedang melihat brg dikedai,tiba-tiba perut aku terasa memulas.Apalagi aku pun terus ber

1303: Lubang apa?
1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman? Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik. 2) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? Answer: Kuih salah bikin. 3) Bina

1304: Kisah awan biru
Tersebut la kisah ade satu tempat ajaib yg dinamakan awan biru.. kisah awan biru ni camni..kat dalam ni ade la benda yang menarikā€¦. orang cakap kat awan biru ni ade lelaki handsome n pompuan cantikā

1305: ????????
ader ler sorang budak ni namer dye ahmad. dye ni merupakan murid yang pling malas di sekolah nyer. dye ni baru blik dari sekolah. sewaktu disekolah cikgu telah memberikan buku rekod untuk ditandatang

1306: XDE TAJUK SESUAII DAAA!!!
.......................................................................................................... Zanish: Tapi kenapa ayang? Apa salah abang? Kan ayang dah jnji nk kawin ngan abang! Knape

1307: Soalan Ramalan SPM 2009
Tiga perkara keperluan manusia, apakah keperluan itu? A: makan, rumah dan pakaian.B: makan, awek dan uwang.C: bini, bini orang dan anak dara orang.D: Rokok, korok dan korokmu Siapakah ketua te

1308: lawak orang asli
Orang asli adalah satu kaum dalam Malaysia yang kehidupannya agak terpencil dan tidak terdedah pada sebarang pembangunan seperti di bandar.Tidak dinafikan sekarang ini telah ramai yang telah mendapat

1309: pengalaman paling ngeri
Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku. Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang pa

1310: bunuh syaitan
Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau si isteri menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya. "Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan iste


Page 131 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]