Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1301: Lubang apa?
1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman? Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik. 2) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? Answer: Kuih salah bikin. 3) Bina

1302: Kisah awan biru
Tersebut la kisah ade satu tempat ajaib yg dinamakan awan biru.. kisah awan biru ni camni..kat dalam ni ade la benda yang menarikā€¦. orang cakap kat awan biru ni ade lelaki handsome n pompuan cantikā

1303: ????????
ader ler sorang budak ni namer dye ahmad. dye ni merupakan murid yang pling malas di sekolah nyer. dye ni baru blik dari sekolah. sewaktu disekolah cikgu telah memberikan buku rekod untuk ditandatang

1304: XDE TAJUK SESUAII DAAA!!!
.......................................................................................................... Zanish: Tapi kenapa ayang? Apa salah abang? Kan ayang dah jnji nk kawin ngan abang! Knape

1305: Soalan Ramalan SPM 2009
Tiga perkara keperluan manusia, apakah keperluan itu? A: makan, rumah dan pakaian.B: makan, awek dan uwang.C: bini, bini orang dan anak dara orang.D: Rokok, korok dan korokmu Siapakah ketua te

1306: lawak orang asli
Orang asli adalah satu kaum dalam Malaysia yang kehidupannya agak terpencil dan tidak terdedah pada sebarang pembangunan seperti di bandar.Tidak dinafikan sekarang ini telah ramai yang telah mendapat

1307: pengalaman paling ngeri
Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku. Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang pa

1308: bunuh syaitan
Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau si isteri menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya. "Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan iste

1309: murid derhaka
Seorang guru meninggalkan kelasnya beberapa minit untuk ke tandas....Ketika dia kembali ke kelas, dia sangat terkejut kerana semua muridnya sangat diam dan bersopan.. tidak seperti biasa jika dia m

1310: pedang kecil
Satu cerita aku pada form 1, di sebuah sekolah menengah untuk mereka-mereka yang keputusan UPSR tak bagus, (dan aku salah seorang darinya..oh..) di sebuah kelas conner lot.Kelihatan seorang guru se


Page 131 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]