Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1321: bile suami jadik isteri
Mat tidak pernah membantu isterinya membuat kerja-kerja rumah. Malah dia sering bersungut sendirian kerana telah merasa bosan setiap hari pergi kerja,sedangkan Nab isterinya hanya tinggal di rumah. Ka

1322: REMPIT WITH NENEK
De sorang mt rmpt ni, die yatim pia2 n tggl ngn nenek die. Dia sgt sygkn nenek dia. Sua2 ari, neneknya skit n dia nk bwa nenek dia gi klinik. Mt rmpt: Nenek pegang kuat2 taw, nanti jatuh. Nenek

1323: Ayam vs Kambing
Pada 1 pagi yang penuh dengan kesyahduan, kelihatan seekor ayam jantan yang tengah berjalan dengan megahnya. Sedang ia melalui sebuah reban kambing, seekor kambing 'Senior' di situ terus menegur, &quo

1324: khatam al quran ke cam ni????
pada suatu hari,akmal sudah khatam al-quran..mak nya ingin mengadakan kenduri sempena anaknya khatam quran.lalu mak nya pergi ke tmpt anknya mengaji.dan mmberitahu ustaz tentang anknya...pada ketik

1325: sticker kenderaan
+———————————+ BABE ON BOARD +———————————+ Babe bermaksud perempuan cantik serupa itu Maya Karin, Erra Fazira, Yasmin Hani (wachaa!) dan lain-lain perempuan

1326: cara jawab tepon yg betul
“Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah… dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawa

1327: suami nazak
sorang istri sedang duduk di sisi suaminya yg tgh nazak.Tiba2 si suami brsuara dgn payahnya..      suami: ayang,abang nk mnta mf bebanyak kt ayg. istri: abg xpyh la se

1328: sparta
Raja sparta sedg berjumpa dgn seseorg. Dia pun tanya kat org tu "Siapa kau?".... org tu kata "Sayalah org Persian!" Raja tu marah "Jgn tipu! siapa kau sebenarnya?"

1329: Rempt Vs Abg Tanjong Penang
pada malam minggu ritu,aku ini seorang polis la kononya.nak dijadikan ceritakan, malam itu ade aksi rempit vs dgn abg tanjong penang kat padang kota. rempit : woit tanjong ang mai ar race motor dgn ak

1330: Iklan
Mak: Amin, nape x makan nasik yg mak masak nih? Amin: Zaman dah berubah la mak, dunia dah maju...Amin nak jage badan. Mak: AKU DAH MASAK TU MAKAN JE LARRR....BANYAK CITER PLAK. Tibe-tibe.... *


Page 133 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]