Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1321: Ayam vs Kambing
Pada 1 pagi yang penuh dengan kesyahduan, kelihatan seekor ayam jantan yang tengah berjalan dengan megahnya. Sedang ia melalui sebuah reban kambing, seekor kambing 'Senior' di situ terus menegur, &quo

1322: khatam al quran ke cam ni????
pada suatu hari,akmal sudah khatam al-quran..mak nya ingin mengadakan kenduri sempena anaknya khatam quran.lalu mak nya pergi ke tmpt anknya mengaji.dan mmberitahu ustaz tentang anknya...pada ketik

1323: sticker kenderaan
+———————————+ BABE ON BOARD +———————————+ Babe bermaksud perempuan cantik serupa itu Maya Karin, Erra Fazira, Yasmin Hani (wachaa!) dan lain-lain perempuan

1324: cara jawab tepon yg betul
“Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah… dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawa

1325: suami nazak
sorang istri sedang duduk di sisi suaminya yg tgh nazak.Tiba2 si suami brsuara dgn payahnya..      suami: ayang,abang nk mnta mf bebanyak kt ayg. istri: abg xpyh la se

1326: sparta
Raja sparta sedg berjumpa dgn seseorg. Dia pun tanya kat org tu "Siapa kau?".... org tu kata "Sayalah org Persian!" Raja tu marah "Jgn tipu! siapa kau sebenarnya?"

1327: Rempt Vs Abg Tanjong Penang
pada malam minggu ritu,aku ini seorang polis la kononya.nak dijadikan ceritakan, malam itu ade aksi rempit vs dgn abg tanjong penang kat padang kota. rempit : woit tanjong ang mai ar race motor dgn ak

1328: Iklan
Mak: Amin, nape x makan nasik yg mak masak nih? Amin: Zaman dah berubah la mak, dunia dah maju...Amin nak jage badan. Mak: AKU DAH MASAK TU MAKAN JE LARRR....BANYAK CITER PLAK. Tibe-tibe.... *

1329: ~Teka teki~
1.Siapakah yg paling kuat di jalanan? 2. 10 + 4 = 2 . knapa? 3.Dalam Bbanyak Roti.Roti Apa yg Merbahaya?

1330: NTAH KU X TAHU
ku raba dada wowww!!!!!!!!     besarnyaaaa...!!!!!!!! ku gigit ku kucupppp oooohhhhhhh hangat nyerrr ku selak paha wah!


Page 133 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]