Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1341: PLIZZZ
ini bukanya lawak...... sebenarnya aq tak tau jwpn nya.... so korang tolong lah yek.... KENAPA KALAU ADA TAUFAN ATAU APA2 BENCANA MESTI GUNA NAMA PEREMPUAN ? CTH: TAUFAN KATRINA....

1342: TUDUNG DIHARAMKAN
Kerajaan telah mengharamkan pelajar memakai tudung ke IPTA dan IPTS. Kerajaan juga telah mengharamkan pemakaian tudung dlm kawasan sekolah. Senarai tudung yg diharamkanialah TUDUNG SAJI, TUDUNG PER

1343: Rolex ORI!!
ROLEX ORIGINAL!!! satu petang di pasar terapung pattaya. peniaga 2 sibuk bertransaksi, sibuk melayan pelanggan.sebuah sampan mendayung menjual hanya koleksi2 jam import dan terbaik.(perbualan suda

1344: Orang Gila Juga Yg Boleh Menasihati Orang Gila
Mat, lelaki gila berumur 35 tahun baru saja terlepas dari wadnya. Beliau lari sekuat hati kerana dikepung oleh sepasukan petugas hospital. Tiba di tepi pagar Mat lantas memanjang satu tiang lampu yang

1345: kam n mon
pd satu ari...d dalam sbuah kampung...beberapa jantan berjumpa di tepi jalan...maka..berlaku lah perbualan berikut:Jantan1: woi...apsal kau bawak monyetJantan2: mana ada bro..aku bawak kambing daa..Ja

1346: pengaruh artis
Munirah Tumpirah adala sorang penyayi yg memenangi anugerah malaysian top singer musim ke 300.ikuti temubual beliau dgn wartawan tekenal Ali Yan Bin Pak Dator Ali Yan:selamat mlm cik Tumpira

1347: Kesian Penunggang motosikal 2
Ada satu cerita, nak dengar tak? Ceritanya cam ni,Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambilmelihat keadaan keretanya yang kemek.hari dah nak masuk magrib, dia menjadi

1348: perokok
aku dah buat kajian tentang org merokok.kalau org tu dah ghairah sangat nak merokok diorang sanggup wat ape je termasuk=nilah aku punye kajian1.perokok akan pinjam lighter orang lain tak kira bangsa2

1349: bad day
ada sorg laki kat satu restoran nih..dari td die asyik tenung je air yg die beli uh..smpai stenga jam.. pastu,ade sorg pemandu trak datang,pastu terus minum air td sampai habis..laki uh pulak ttbe na

1350: nama2 jepun....wakaka...
Kalau yang sedang boring-boring tu tak tau nak buat apa, dalam kepala otak asyik fikir POLITIK, REFORMASI dan lapar dahaga sahaja, apa kata kita berhibur sikit dengan lawak nama jepun ni. 01. Yang pe


Page 135 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]