Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1341: 3beradik
Pada suatu hari,3 orang beradik yang bernama gila,otak dan gaduh.gaduh pergi kerja di sebuah pasaraya.manakala otak dan gila menunggu hampir sejam di restoran yang berdekatan dengan pasaraya gaduh

1342: minta kurang
ni kisah benar aku nak cite. kisah ni berlaku kat pasar malam di satu daerah.alkisah ade sorang mamat ni kat kedai bundle nak beli baju. mamat tu:sehelai brape tauke? tauke kedai: sehelai rm 3 klu 2 h

1343: PLIZZZ
ini bukanya lawak...... sebenarnya aq tak tau jwpn nya.... so korang tolong lah yek.... KENAPA KALAU ADA TAUFAN ATAU APA2 BENCANA MESTI GUNA NAMA PEREMPUAN ? CTH: TAUFAN KATRINA....

1344: TUDUNG DIHARAMKAN
Kerajaan telah mengharamkan pelajar memakai tudung ke IPTA dan IPTS. Kerajaan juga telah mengharamkan pemakaian tudung dlm kawasan sekolah. Senarai tudung yg diharamkanialah TUDUNG SAJI, TUDUNG PER

1345: Rolex ORI!!
ROLEX ORIGINAL!!! satu petang di pasar terapung pattaya. peniaga 2 sibuk bertransaksi, sibuk melayan pelanggan.sebuah sampan mendayung menjual hanya koleksi2 jam import dan terbaik.(perbualan suda

1346: Orang Gila Juga Yg Boleh Menasihati Orang Gila
Mat, lelaki gila berumur 35 tahun baru saja terlepas dari wadnya. Beliau lari sekuat hati kerana dikepung oleh sepasukan petugas hospital. Tiba di tepi pagar Mat lantas memanjang satu tiang lampu yang

1347: kam n mon
pd satu ari...d dalam sbuah kampung...beberapa jantan berjumpa di tepi jalan...maka..berlaku lah perbualan berikut:Jantan1: woi...apsal kau bawak monyetJantan2: mana ada bro..aku bawak kambing daa..Ja

1348: pengaruh artis
Munirah Tumpirah adala sorang penyayi yg memenangi anugerah malaysian top singer musim ke 300.ikuti temubual beliau dgn wartawan tekenal Ali Yan Bin Pak Dator Ali Yan:selamat mlm cik Tumpira

1349: Kesian Penunggang motosikal 2
Ada satu cerita, nak dengar tak? Ceritanya cam ni,Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambilmelihat keadaan keretanya yang kemek.hari dah nak masuk magrib, dia menjadi

1350: perokok
aku dah buat kajian tentang org merokok.kalau org tu dah ghairah sangat nak merokok diorang sanggup wat ape je termasuk=nilah aku punye kajian1.perokok akan pinjam lighter orang lain tak kira bangsa2


Page 135 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]