Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1371: hermmm...teka teki....
Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?Ha.Ha.Ape bende tu?! Kalau nak tahu, jawapan yg sebenarnye ialah airterjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!!Banyak- banyak binatang...binatang

1372: ultraman??huh??
pada suatu hari nieyh,ada lah sowang bdk yg sgt sgt sgt minat  kat ultraman....sampai kat bilik dier pon penuh ngan poster2 ultraman..huhu...pader suatu hari nie dia bawaklarh mak dia pegi ked

1373: panik.....
pada suatu ari,ada larh satu pmuda yg sdang bekerja di opisnya.....masa dia bekerja,dia terdengar satu jeritan yg  kuat sangat....alfred!!!!alfred!!!!alfred!!!!anak pompuan ko si ros mati kema

1374: antu raye..
ade satu teka teki.. ade s0wang pakcik nih,die da nk meninggal da..tp ssh sket c0z die de bela antu raye..so,die kena transfer antu tu  kat keturunan die..anak2 die un bincang r nak transfer

1375: ntah lor..
ali : mak..oo mak.. mak: ye anak ku syg..pehal?ko nk pe? ali : tade pape r mak..sajer je.. mak: kureng punye anak.. moral: takyah r panggil2 mak kalo tade pape.. ade yg kena lempang karan

1376: bodo lor..
ade satu teka teki.. ade s0wang pakcik nih,die da nak meninggal da..tp susah sket coz die de bela antu raye..so,bile nk mati die kena r transfer antu tu kat ank2 dye..anak2 dye un bincang2 r nak

1377: teka teki aku
ni bukannya lawak sbb aku pon xreti nak melawak aku de 1 teka-teki nih abg aku yg kasi mase stdy wik ari tu, dh 3 minggu aku xleh jwb pon. so aku nk tanya la korg kot2 korg tau jwpnnya. teki

1378: tekateki laaaaaa
KALAU DI SARAWAK ADA SIPUT SARAWAK.... KAT SABAH ADA APA ??????

1379: Si Kosong
    Di dalam satu kelas yg bernama 2K  (tingkatan 2).......ade sorang budak die suke sngt dapat kosong tak penah dpt 1%...ikutilah peristiwa Vaness dan Si Kosong.. Announsment

1380: lawak teka teki
1.Lembu apa yg berkaki 5? 2.Ada sorang lelaki dia mempunyai 3 biji telur dia mahu m'bahagikannya kpd 2 org wanita dan seorang wanita mahu 2 biji telur.Bagaimana dia boleh m'lakukannya?  &


Page 138 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]