Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1401: PEMBURU
ni soklan matematik tau... ni kawan aku yg tny,bkn menciplak tp utk kongsi bersama... ade sebatang pokok,ada 10 ekor burung..dtg swg pemburu,tembak sekor burung,tinggal brape? senang jer jwpan nyer.

1402: bapak yg power
Pada 1 ari...Iwan bertanya kpd Ali...;IWAN: Ali, bapak ko bleyh x gosok gigi smbil bersiul??ALI : x bleh..nape bapak ko bleh ke??IWAN : boleh.. sbbnye tu r kelebihan bapak aku..ALI : Haa...??? Mustahi

1403: Ujian Kebersihan Minda..!!~D'ANSWER..
  Salam... nih ada satu ujian atau dalam erti kata lain teka-teki untuk santapan minda... Semalam kewe gi modul peningkatan ilmiah keterampilan pelajar.."BAPAK buhsan...!!~ Tp dlm pada tu

1404: tak senonoh punya pakcik
Pada suatu hari,seorang pakcik nak gi tandas(pakcik ni rabun).Oleh sbb pakcik ni rabun,dia gi kat tandas perempuan.Semua perempuan yang ado kat situ semuo jerit 'Ni untuk perempuan je  pa

1405: muntah
Seorang gadis kecil merasa badannya lemah dan sakit ketika dia berada di pasaraya bersama ibunya. "Mama," kata gadis kecil itu.. "Bolehkan kita balik sekarang?" "Tidak,"

1406: WIFE HILANG
Pada satu petang Ramadhan , Ajoi pergi ke Angsana dgn wife dia untuk shopping baju raya, Wife dia pergi ke bahagian wanita, Ajoi gi tengok2 bahagian kanak-kanak sebelah tu je.Entah macam mana, Ajoi te

1407: martabak best
aku ni kalau nk kire, penggemar gle la martabak. tiap kali puasa je, msti aku kne bli martabak. buka puase msti ngan martabak. klau xde martabak je, msti kempunan gle...buleh gle la aku xde martabak n

1408: 18 yang terbaik
1. Semasa saya lahir...saya telah diberikan pilihan iaitu untuk mendapatkan batang yang besar atau untuk mempunyai ingatan yang baik TETAPI saya tak ingat ape yang telah saya pilih.  2. Siji

1409: katun ben 10
kalau korang tengok katun ben 10 jawab soalan di bawah senaraikan 10 pertukaran ben 10 

1410: jalan gelap
Suatu hari semasa lalu dekat rumah bapa saudara saya jalan nya ketika malam memang gelap tiada lampu jalan.  Lalu saya pun bertanya emak saya "macam mana Pak Su boleh jalan ke masjid seda


Page 141 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]