Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1401: Ujian Kebersihan Minda..!!~D'ANSWER..
  Salam... nih ada satu ujian atau dalam erti kata lain teka-teki untuk santapan minda... Semalam kewe gi modul peningkatan ilmiah keterampilan pelajar.."BAPAK buhsan...!!~ Tp dlm pada tu

1402: tak senonoh punya pakcik
Pada suatu hari,seorang pakcik nak gi tandas(pakcik ni rabun).Oleh sbb pakcik ni rabun,dia gi kat tandas perempuan.Semua perempuan yang ado kat situ semuo jerit 'Ni untuk perempuan je  pa

1403: muntah
Seorang gadis kecil merasa badannya lemah dan sakit ketika dia berada di pasaraya bersama ibunya. "Mama," kata gadis kecil itu.. "Bolehkan kita balik sekarang?" "Tidak,"

1404: WIFE HILANG
Pada satu petang Ramadhan , Ajoi pergi ke Angsana dgn wife dia untuk shopping baju raya, Wife dia pergi ke bahagian wanita, Ajoi gi tengok2 bahagian kanak-kanak sebelah tu je.Entah macam mana, Ajoi te

1405: martabak best
aku ni kalau nk kire, penggemar gle la martabak. tiap kali puasa je, msti aku kne bli martabak. buka puase msti ngan martabak. klau xde martabak je, msti kempunan gle...buleh gle la aku xde martabak n

1406: 18 yang terbaik
1. Semasa saya lahir...saya telah diberikan pilihan iaitu untuk mendapatkan batang yang besar atau untuk mempunyai ingatan yang baik TETAPI saya tak ingat ape yang telah saya pilih.  2. Siji

1407: katun ben 10
kalau korang tengok katun ben 10 jawab soalan di bawah senaraikan 10 pertukaran ben 10 

1408: jalan gelap
Suatu hari semasa lalu dekat rumah bapa saudara saya jalan nya ketika malam memang gelap tiada lampu jalan.  Lalu saya pun bertanya emak saya "macam mana Pak Su boleh jalan ke masjid seda

1409: SI TANGGANG
"Dah nak dekat 5 tahun anak kiter tu ikot kapal blayar ye bapaknyer?" keluh mak Si Tanggang pader suami dia yg siketpun couldn't be bothered to layan. "Ak ahh..tu lah pasal" jawa

1410: Tali Lembu
Hujan lebat berserta kilat telah membuat kami berempat basah kuyup. Tiada seekor ikan pun yang sudi menjamah joran kami. Kami pulang ketika hari hampir gelap. Kami singgah dan berehat untuk mengeringk


Page 141 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]