Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1491: Lawak Pekerja
. Khalid baru sahaja diterima bekerja di sebuah syarikat pengangkutan.Selepas melaporkan dirinya pada hari pertama,dia masuk ke biliknya dan terus mendail telefon.Kemudian dia berkata &qu

1492: "Panas"
Suatu hari Ali pergi ke Kedai Pak Mat untuk minum kopi.Apabila sampai dia pun memesan kopi dan kopi pun sampai.Setelah meminum kopi itu sedikit dia pun meletakkan "panadol" kedalam kopi te

1493: 100 Tahun
Seorang lelaki berusia lingkungan 50-an menemui doktor untuk meminta nasihat bagaimana untuk hidup selama 100 tahun. Doktor :Encik merokok? Lelaki   :Tidak. Doktor  :Berjudi?Ma

1494: suatu malam yg panas
Di suatu malam yang panas. Saya makan malam di kedai Tungku Impian. Sesekali, terdengar celoteh. Dua orang makcik (yang saya panggil kakak). Mulanya berkisar mengenai Akademi Fantasia. Adalah gosip-go

1495: sedih ke?
Dulu-dulu masa kecik Abah selalu tanya. Apakah RTM? Jawapannya Radio Televisyen Malaysia. Apakah berdikari? Berdiri atas kaki sendiri Apakah Balora Mastika? Balai Orang Ramai Masyarakat Segi Tiga Jeng

1496: Pantun
Aku ada pantun yang aku ubah menjadi lawak.Dengarkanlah: Terlajak perahu boleh diundur, Terlajak kereta pun boleh undur, Terlajak kapal terbang takde gear reverse,sori. Bersatu kita teguh,

1497: Suami Yg Patut Dicontohi
Seorang penderita kanser usus di beritahu oleh doktornya bahwa hidupnya tidak lama,hanya sekitar 2 minggu lagi. Mendengar khabar tak mengenakkan hati, ia memberitahukan anaknya untuk segera mengadaka

1498: Tepung Naik Sendiri
Pada suatu hari yang tak berapa nak indah, Mak Esah menyuruh anaknya Ali ke kedai. Mak Esah : Ali, ngko tolong belikan mak tepung naik sendiri kat kedai depan nu. Setelah hampir sepuluh minit menun

1499: orang makan orang
Pada satu hari 3 orang lelaki telah sesat ke dalam hutan.Mereka telah ditangkap oleh satu puak orang asli yang makan manusia (kira macam cerita cannibal holocaust ler ni).Ketua puak tu pun mengarahkan

1500: rahsia laci
Misteri Laci Posted By 10-Jan-2008 937 person viewed this joke Sepasang Suami isteri ba


Page 150 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]