Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1501: peluh
Satu hari... ade sorang datuk meninggal... cam biase ar... bile orang meninggal... semua sedara mara balik datang ziarah... ade salah sorang cucu arwah nampak ade air kat belakang jenazah... die pun t

1502: Sudu dan Benang
 Pengajaran yang tak ternilai bilamana jururunding boleh membawa perubahan yang besar terhadap mana-mana syarikat. Minggu lepas, kami membawa kengkawan ke satu restoren bar

1503: Respons Suami
PERSAMAAN 5 minggu : Kalau awk bunga, sy kumbangnya yg setia 5 bulan : Kalau awk bunga, sy pnjual bunga yg nk kaya 5 tahun : Awk nie gile ke nk jd bunga. Dh jd org elok2, ada ke nk jd bu

1504: 0 - 000
  Sang isteri memberitahu Sang suami pada harijadinya yang akan datang, dia mahukan sesuatu yang boleh memecut dari 0 - 100 dalam masa 4 saat. (Apa yang ada dalam kepala sang isteri adalah ini)

1505: kisah seram kaki pancing
Ada sorang kawan kita ni nama dia Ajis. Ajis ni memang kaki pancing, mana saja lubuk, lombong, kolam dan sungai semua dia pergi. Asal aje ada air tempat dia nak lepas kan gian menancing di sanggup red

1506: xde perasaan
satu hari,ada sorang budak membeli sebungkus serbuk sabun basuh baju kat kedai basuh baju,pastu pekedai itu pon bertanya kepada budak itu....!! pekedai : hai,dik banyak nyer beli sabun tu.....

1507: tekak tekuk
dalam banyak-banyak negara,ada satu negara yang orang asia dan kebanyakkan negara kat muke bumi nieh yang tak boley pegi....

1508: Teka n jawab
Bnyak2 bunga, bunga yg terPANAS?? Jawab jgn x jawab.

1509: peribahasa wajib gelak
Karam Singh Walia - ayat power kemana tumpahnye kuah,kalau tak ke bawah tak lapuk dek hujan,tak lekang macam rambutan tiada rotan,pelempang berguna juga biar lambat asalkan tak c

1510: Boleh 'Claim' Balik
Sepasang kekasih, kedua-duanya sudah berkahwin dan mempunyai keluarga masing-masing datang berjumpa pakar psikologi di sebuah klinik. Doktor: Slamat pagi, boleh saya batu anda berdua? Lelaki: Be


Page 151 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]