Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1501: orang makan orang
Pada satu hari 3 orang lelaki telah sesat ke dalam hutan.Mereka telah ditangkap oleh satu puak orang asli yang makan manusia (kira macam cerita cannibal holocaust ler ni).Ketua puak tu pun mengarahkan

1502: rahsia laci
Misteri Laci Posted By 10-Jan-2008 937 person viewed this joke Sepasang Suami isteri ba

1503: peluh
Satu hari... ade sorang datuk meninggal... cam biase ar... bile orang meninggal... semua sedara mara balik datang ziarah... ade salah sorang cucu arwah nampak ade air kat belakang jenazah... die pun t

1504: Sudu dan Benang
 Pengajaran yang tak ternilai bilamana jururunding boleh membawa perubahan yang besar terhadap mana-mana syarikat. Minggu lepas, kami membawa kengkawan ke satu restoren bar

1505: Respons Suami
PERSAMAAN 5 minggu : Kalau awk bunga, sy kumbangnya yg setia 5 bulan : Kalau awk bunga, sy pnjual bunga yg nk kaya 5 tahun : Awk nie gile ke nk jd bunga. Dh jd org elok2, ada ke nk jd bu

1506: 0 - 000
  Sang isteri memberitahu Sang suami pada harijadinya yang akan datang, dia mahukan sesuatu yang boleh memecut dari 0 - 100 dalam masa 4 saat. (Apa yang ada dalam kepala sang isteri adalah ini)

1507: kisah seram kaki pancing
Ada sorang kawan kita ni nama dia Ajis. Ajis ni memang kaki pancing, mana saja lubuk, lombong, kolam dan sungai semua dia pergi. Asal aje ada air tempat dia nak lepas kan gian menancing di sanggup red

1508: xde perasaan
satu hari,ada sorang budak membeli sebungkus serbuk sabun basuh baju kat kedai basuh baju,pastu pekedai itu pon bertanya kepada budak itu....!! pekedai : hai,dik banyak nyer beli sabun tu.....

1509: tekak tekuk
dalam banyak-banyak negara,ada satu negara yang orang asia dan kebanyakkan negara kat muke bumi nieh yang tak boley pegi....

1510: Teka n jawab
Bnyak2 bunga, bunga yg terPANAS?? Jawab jgn x jawab.


Page 151 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]