Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1531: temubual ngan gembala biri2
Temubual seorang pemuda dengan pakcik gembala kambing biri-biri. Pemuda : Baguslah ternakan biri-biri pakcik. Boleh saya tanya beberapa soalan tak?Pakcik : Boleh aje... Pemuda : Berapa jauh biri

1532: BANJIR!!!
Seorang lelaki duduk di depan garaj keretanya apabila hujan mula menitis.Semakin lama,semakin lebat,air mula melimpahi longkang besar di depan rumahnya,lalu jadilah banjir kilat.Air terus naik hing

1533: BANJIRKAN RUMAH???
Seorang doktor yang sedang bercuti di Pulau Redang, terkejut apabila tiba-tiba dia terserempak dengan kawan lamanya, seorang peguam. "Woi,Mat,apa engkau buat kat sini?"tanya si doktor sam

1534: RM50 AJA!!!
Pagi itu Aloya sampai ke pejabat dengan muka manis. Sampai tengah hari, senyum saja. "Aku gembira sebab pagi ini aku dapat bersedekah pada orang miskin,"kata Aloya apabila ditanya oleh ka

1535: what?
1) 3 ekor kmbing sdg melintas jmbatn yg rosak....kmbg pertama jatuh kebawah n patah tgn...kmbg kedua menyeberangi jmbtn n jatuh patah kaki....kmbg ke-3 pth apa?   2) seekor katak melintas

1536: teka....sje...
1) Zaman skrg mmg moden....beruk pun pndai pakai bju sendiri......biawak pula nek bas...orang nek apa?   2) seorg gila yg berada dlm kapal terbang tak thn nak buang air besar...dia terus k

1537: Pepatah Moden! Jgn Gunakan Pd Anak2 Zaman Sekarang!
1. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kereta pun boleh undur, terlajak kapal terbang takde gear reverse, sori.2. Bersatu kita teguh, bercerai kita kahwin lain.3. Sudahlah jatuh ditimpa pula tangg

1538: Teka-teki sadis
Ni ade satu teka-teki sadis... saper terer jawab Banyak-banyak KERETA ..... kereta apa yang kita tak ingin lihat ianya terjadi.... Jawab... jangan tak jawab

1539: teka..jer...
1) antara kapal terbang dengan kuih lepat liat,mana satu yangpaling tinggi?   2)Dlm byk2 ank..ank apa yg slalu dipijak 3)Binatang berkaki 13? 4) binatang apa bertanduk diperut?

1540: teka lawak...hehehe...
1) Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar? 2)Bulu bertemu bulu... kulit bertemu kulit... makin tambah rapat makin nikmat rasanyer... 3)3 kepala, 6 mata, 8 ka! ki. Apakah Ia ? 4)Masa di


Page 154 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]